سه شنبه ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۲

همیشه آقای همسریمو میتونستم درک کنم ولی درکیاتمو ازش نمیتونستم به زبون بیام.نمیتونستم دقیقا بگم اونی که میخوام باید چجوری باشه. ولی یروزی، یجایی، یه چی خوندم که همه اون چیزایی که من نمیتونستم به زبون بیارمو به قلم اورده بود.من فقط میدونستم که "مرد باید مردباشه".چیزی که سرتیتر اون نوشته هم بود:

"اصلا مرد باید ته ریش داشته باشد.باید بلوز چارخانه ریز بپوشد و آستینش را تا بزند بالا.باید صدایش جذبه داشته باشد.
باید ادکلن بزند.باید شلوار سورمه ایی مخمل راسته بپوشد با بلوز مردانه سفید.
باید تیز باشد؛حساب و کتاب هر چیزی دستش باشد .لبخندش هوش از سر آدم بپراند.سرسنگین حرف بزند.خلاق باشد.توی یک چیزی تخصص داشته باشد؛چشم هایش تیره باشد و نگاهش را از همه بدزدد به جز کسی که باید نگاهش کند.
مرد اگر مرد باشد باید حرف های نگفته ات را از چشمانت.از صدایت.از لحنت.از نقطه چین هایت بخواند.باید معنی "بهت خوش بگذره" را خوب بفهمد.برای هر ساعت نبودنش دلیل داشته باشد.مرد باید حوصله دلیل شنیدن داشته باشد.حوصله تعریف کردن های زن از خرید.
باید مغرور باشد.کیف پولش تر و تمیز ومرتب باشد.کفش کالج سورمه ایی بپوشد. و ابروهایش پر باشد تا جذاب تر شود.اصلا باید به معنای واقعی کلمه جذاب باشد.همه چیزش.راه رفتنش.حرف زدنش.الو گفتنش.استایل رانندگی کردنش.آدامس جویدنش.کتاب خواندنش.سلام گفتنش. . .
باید وقتی تی شرت می پوشد ساعت نقره ایی صفحه گرد دستش کند و دیس برنج را برایت تعارف کند.
باید سینه اش جان بدهد برای لم دادن.مرد باید بغل خورش خوب باشد.باید قدش بلند باشد.زود وا ندهد.با دیدن هر برجستگی و فرورفتگی ایی شل نشود.اهل بوسیدن های بدون مقدمه باشد و بدون اینکه یادش بدهی از چشم هایت بخواند چه دوست داری.
مرد باید بلد باشد چه طور در چشم هایت نگاه کند و دکمه های مانتو ات را برایت ببند.باید بداند موقع آرایش در چه زاویه ایی از آینه بنشیند و تماشایت کند.باید بلد باشد وسط کار و شلوغی چه طور حواست را یک طور خوبی پرت کند.باید نگاهت را وسط جمع رو هوا بزند.باید از راه رفتنت بفهمد که دوستش داری یا نه.از لبخندت بفهمد حوصله اش را داری یا نه.مرد باید خودش بلد باشد چه طور به بوسه های یکهویی میهمانت کند.مردی که بلد نباشد غرغر کردن های زن را فراموش کند ؛که مرد نیست.
مرد باس بداند وقتی می گویی" سردمه " چه طور گرمت کند.وقتی می گویی "دلم درد می کنه" دقیقا کجای دلت درد می کند.وقتی می گویی دلم خرید می خواهد برایت چه کار کند.مرد باید با تمام وجود برای بودنش حریصت کند.برای داشتنش شیرفهمت کند.بایداز روی درک بالایش توی بند بند استخوانت ولوله بیندازد برای خواستنش .مرد باید مرد باشد تا دنیا زیرو  رو شود.مرد باید مرد باشد."

این نوشته رو از لابه لای نوشته های "آقای کیوسک"(خانومه رهاخانوم) پیدا کردمو با کسب اجازه ازش درجش کردم.

خب...حالا بنظره شوما همچین کسی وجود داره اصن ؟؟که ما طلب کنیم :-) .(البته بگذریم از ریزبینی های ظاهری تو نوشته)

خود من
آذین &گیتی
عجب:)))

جالب بود....:))
پاسخ :
بعله!!!:)من جالبم که اقای همسریمم باید جالب باشه دیگه:)
nafas sadat
خخخخخخخ نه بابا از اینا که گیر نمیاد اجی خخخخخخخخ
اگه پیدا کردی یه ندا بده ما هم ببینیمش سعادتیه 
پاسخ :
چششم...اصن دعوتتون میکنم عروسی:))
اقای روانی
ای ایایایا :))) 
پاسخ :
ای...بابا...
ali_ sh
نه من برام ی دختر کافیه نیس ولی طبق هنجارهای جامعه باید ب همین اکتفا کنم
پاسخ :
هنجار جامعه نباید روتو و فکرت و عقایدت اثر بذاره.یبار به این فقط به این موضوع اکتفا نکن ببین کی نصیبت میشه...

saied davoodi
اصولا مرد باید مرد باشه
گرچه با آدمی بزرگ شود!!!! ( فکر کنم شعر رو اشتباهی نوشتم!)
.
خلاصه که یه اصل کاملا واضح هست که مرد ها قطعا باید مرد باشند و زن ها واقعا زن!
و مهم ترین عامل تلاق ازدواج است...
پاسخ :
بعله...:)
اقای روانی
من مردایی رو می شناسم که مردن و واقعا مردن کم هم نیست اینجور ادما
پاسخ :
خوشبحالتون که دیدینشون...ما که ندیدیم:)
to. ta
نمیدونم والا
خب
سعی که میتونن بکنن! :) هوم؟؟!
پاسخ :
احساس میکنم از جوونای الان هیچ توقعی نمیشه داشت.حتی توقع مرد بود.انگار خودشون نمیخوان که بتونن.
Haa Med
من خودم "نر" هستم. نمیگم "مرد" چون مرد بودن یکسری ویژگی ها داره که هر کسی نداره و به هر کسی نمیشه گفت مرد و این در مورد زنان هم صدق میکنه که باید گفت "ماده" هست و به هر کسی نمیشه زن گفت همانطور که به هر کسی نمیشه گفت انسان.
من دوستان زیادی داشتم.چندین سال چندین جا کار کردم.آب پاکی روی دستتون بریزم:همچین موجودی دیگه نیست.نرها (بیشتر) عقلشون بین پاهاشون هست. ماده ها رو نمیدونم چون تا حالا برخوردی نداشتم در این مورد.
این روزها همه گرگ شدن. میدرن و تیکه پاره میکنن.
"مرد" الان زیر ابرو و بالا ابرو برمیداره. میخواد بره بیرون قبلش میشینه یه من آرایش میکنه و... که خودتون بهتر میدونید.
این نظر منه ببخشید که صریح نوشتم چون تجربه ی من در رابطه با این "مردان" خیلی زیاده.
پاسخ :
مرسی.اتفاقا خوب گفتین.چون منم مشکلم همینه.این روزا همه "نر"به حساب میان و مشکل منم سره این موضوعه که بهم میگن :سردی.بد بینی.منفی نگریو...چرا؟؟چون به نر جماعت رو نمیدم.
ممنون.
آلبرت کبیر
آیا اینا نشونه مردونگیه ؟؟؟ :|
پاسخ :
همش نه.یه سری چیزا دیگم لازمه.حالا تو نوشتش نیاورده.شوما بگین مرد به کی میگن؟؟
آیه ***
من
کلا 
نظری
ندارم!
پاسخ :
:)
مترسک ‌‌
اگه پیدا کنی عکسشو همین جا بذار ببینیم چه شکلیه :))
پاسخ :
چششششششم:))عکسشو باید بسازم.:))
ali_ sh
طفلک ما مردا.
همه چشمون باید خوب یاشه. 
ولی خانوما همینکه دختر باشن از نظر مردم جامعه کافیه دیگه
پاسخ :
تو ببین خودت چیه یه دختر برات کافیه.چیکار به جامعه داری.جامعه خیلی چیزا رم برا پسرا مشکل نمیبینه.دخترا باید ازش بگذرن؟؟
ماه لیلی
خیلی قشنگ بود....:-)
پاسخ :
خوندنت قشنگ بود^_^
MIM HM
باید بگردی زیاااد
پاسخ :
من بگردم؟؟:/
اون باید بگرده:D
زیاااد نه...زیاااااااااااااااااااااااااااااااد...
محمد شورگشتی

مرد باید مرد باشه!

اما همه چیزهایی که پایین آوردین نمیتونه نشانه مردی باشه!


پاسخ :
مثلا کدومش؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">