شنبه ۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳

ماهی رو هروقت از آب بگیری میمیرهO_O

خداییش اینو میدونستین یا نه؟؟هیچ کس تاحالا به این نکته توجه نکرده بود.چون ملت ما شیکموتشریف دارن.برا همین اصن به مردن ماهی اهمیت نمیدنو دنباله تازه خوردنشن.والا!! پ محیط زیستمون چی؟؟ها؟؟؟والا...:-)

"سوتی من"شنیدید؟؟من نوعه مونثشم.:-)چیه؟؟بده نابغتون استعدادای دیگم داره؟؟

از وقتی یادم میاد بزرگترین مشکلم تو تفهیم عبارات و لغات بوده و امیدوارم که دیگه نباشه.که هر کدومش هرازگاهی یادم میفته و چقدددددد به خودم میخندم.فقط خداروشکر کسی رو از این تفکراتم باخبر نکردم.والا!!!وگرنه آبروی خانوادم هیچ...آبروی ملت درخطر میبود;-)

یادتونه یه آهنگه بووووووود...میگفت:وای وای وای پارمیدای من کوش؟؟همیشه فک میکردم "من کوش"یه لغته.و معنیشم میشه یه چی تو مایه های "چالاک و اینا".

یا مثلا...

خداییش شوما بگین!!نخند!!!د!!! اینکه"هرکه بامش بیش برفش بیشتر"چی داره که من از ترس اینکه ظاهرشو نمیفهمیدم استفادش نمیکردم؟؟(کنایشو بلد بودما)...نمیدونم...شاید درکی از لغت "بام"نداشتم.نه؟؟o_O

نمیدونم چرا این کارام بعضی وقتا یادم میفته و میخندم بعد یادم میرن.الان بقیش یادم نمیاد دیگه.

یه سوالم داشتم!!!ینی دوتا!! اینکه میگن "طرفو میذاره رو سرش حلوا حلوا میکنه" کاره خوبی رو اون طرف داره انجام میده یا نه؟؟ :-/ ینی عایا حلوا حلوا کردنه کسی کار درستیست ؟؟ نخند!!سواله!!عه!!!

سواله دومم!!یادم رفت...اها...(آلزایمرم دارما!!تازه گرفتم.خواستین قابلمه بیارین بهتون بدم)

اینکه میگن "گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی" دقیقا سرکار گذاشتنه ملته دیگه نه؟؟مثلا دلخوشونَکی!؟اخه هرجور حساب کتاب میکنم میبینم غوره و حلوا هیچ جوره باهم جور درنمیان عاخه!!نه؟؟اصن من که هیچ.یه بچم میدونه غوره ترشه و حلوا شیرین.نه؟؟ای بابا!!

اها!!اینم بگم.اینم شنیدین که "دست بالا دست بسیار است"؟؟خو عاقا من اینم تفهیم نمیشدم.هروقت میشنیدما یه تیکه انیمیشن میومد تو ذهنم که ملت هی دارن دستشونو رو هم میذارن.بعد اونی که دستشو زیر تر گذاشته هی میکشه میذاره رو.و به این ترتیب طبق اون انیمیشنه این ضرب المثل نقض شد و هیچ دستی نتونست بالاتر قرار بگیره.O_O

+چیه؟؟توقع داری بازم بگم؟؟کم بهم خندیدی؟؟؟بسّت نیس؟؟خواستم عرض کنم که شاید از اون نوعه اول(قضیه پارمیدا اینا)بازم یادم اومد که میذارم.^_^

+اگر آینده که هیچ،آبروی ملتو کشورتون براتون مهمه به سوالام پاسخ بدین.با تچکّر."نابغه ی دیروز":-)

+درضمن!!!خودم میدونم دوخط اول هیچ ربطی به این نوشته بلندبالا نداشت.عشقم کشید بنویسم.مشکلیه؟؟؟وبمه،اختیارشو دارم.والا...

+من گفتم.شومام دارین بگین؟؟^_^

خود من
نفر هفتادوسوم
من کوش خخخخخخ
معرکه اس
... اصن این پتانسیل رو داره یه لغت بشه 😋😎
نمیدونم چرا فرهنگستان ادب پیگیری نمیکنه.. همش می خورن و می خوابن😔
پاسخ :
اره واقعا!!!سواد ندارن که:))این موضورم خودم باز باید پیگیری کنم;)ای بابا!!!پس مسئولین کجان؟؟؟؟؟:)))
to. ta
چرا آپ نمی کنی...
پاسخ :
چشمم.آپم میکنیم:)
آیه ***
عجب به نکات ظریفی اشاره کرده بودی
آفرین
سطح علمیم رفت بالاااا؛/
فقط امیدوارم جز فرار مغزها قرار نگیری:دی

سارا کاشانی
سلام لینک و دنبال شدی 
لفطا شما هم ^_^
پاسخ :
حتمن^_^
آلبرت کبیر
دست روزگار بود همش :دی
آلبرت کبیر
قدیما چون مث الان تکنولوژی نبود توی خاک و خل آتیش میسوزوندیم با بچه ها
اعتراف نیاز نداره :دی
پاسخ :
کاش منم بچه خاک و خل بودم:(((
to. ta
نه آخه سطح بالاست
نگرانم چیزی بگم جامعه نپذیره! :(
ما که مثل مترسک عقیل نیستیم! :(
پاسخ :
جامعه؟؟؟O_Oبیخیال گلم...راحت باش...:)
to. ta
مترسک راست میگه ها :|

منم سکوت میکنم که کلاس کاریم حفظ بشه! :))
پاسخ :
ینی الان از کلاس کاریه من کاسته شده دیگه آره؟؟؟:))باعش...:))
مجید تـ
:)))

پاسخ :
:))
نارین ...
من دیگه حرفی ندارم D:
پاسخ :
عزیزم!!کمتر بخندی حرف واس گفتنم پیدا میکنی!!:))
^_^
آلبرت کبیر
جوانان ما جوانان فعال و شادی هستن :دی
من بخوام اعتراف کنم که ملت در میرن :)))
پاسخ :
مرسی از البرت جوان:)
شوما اعتراف کن...مگه از اعترافاته من در رفتن؟؟؟
saied davoodi
یه مجهول دیگه اضافه کنم؟
میگند :
صلاح خسروان مملکت داند!!!!
دموکراسی حاکمه بیخود که نیست که.
پاسخ :
اینم حرفیه...چشششششششششششم...ایشالله تو (پارمیدااینای 2)بهش اشاره میکنم:))
ali_ sh
چ چرت و پرت های جهت خالی نبودن عریضه ایضا بلغور کرده بودین خخخخ
پاسخ :
مشکل داشتی نمیخوندی!!!والا!:))
ali_ sh
چ چرت و پرت های جهت خالی نبودن عریضه ایضا بلغور کرده بودین خخخخ
MIM HM
من ندارم به این شکل
پاسخ :
به کدوم شکل داری؟؟همونو بگو:))
Haa Med
حلوا حلوا کردن یعنی اینکه طرف زیادی پز چیزی رو بده. مثلاً مادری از پسرش که هیچ ... هم نیست هی تعریف کنه جلوی مردم. بعد طرف میگه: داره پسرش رو حلوا حلوا میکنه. یا داره حلوا حلوا میکنه.
دومی: غوره میشه انگور.انگور رو میچینن با اون شیره درست میکنن. شیره ی انگور و بعد با شیره ی اون، حلوای شیره درست میکنن.
البته طرف ما با شیره ی خرما بیشتر حلوای شیره درست میکنن.
:)
پاسخ :
تا حالا اینطوری قانع نشده بودم.حداقل یه جاییم برا اظهار نظره بنده میذاشتین:))
ممنون.
مترسک ‌‌
نخیر! ماهی رو هر وقت از آب بگیری خیسه، خیـــس! ممکنه شما ماهی مرده از آب بگیری اما چون توی آب بوده خیسه!
پاسخ :
اورین!!!!نکته ای بووووود بیسیار بیسیار ظریف...شایدم اشتن:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">