سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۴

 

 

  منتظر جواب هاتون هستم!!smileyهر کی بهتر جواب بده به عنوان دستیار خودم انتخابش میکنم و تا نابغه شدنش کنارش خواهم بودlaugh

 

indecisionsurpriseindecisionsurpriseindecision

 

چیه باز چشاتون چارتا شده؟؟مگه حتمن باید سوالی وجود داشته باشه که جواب بدین؟؟یبار ببینین اصن میتونین بدون سوال جواب بدین یا نه!!!من خودم خیلی این کارو کردم.حتی الان میتونم جواب خودمم بدم indecision ولی خب...مزش میره.اونوقت شوما چیو جواب بدین؟؟نه؟؟wink

................................................................................

+کامنتای این پستمم بدون تایید نمایش داده میشه.

+لدفن جواباتون به گونه ای باشه که یک نابغه رو بتونه مجاب کنهcheeky

+اگه جواباتون مورد قبولم واقع شد تو پست بعدیم(فردا) حتمن سوالامو مطرح میکنم.

+(پی نوشت جدی):لدفن حرفی که حتی تو شان خودتونم نیس نزنین!!مجبور به کامنت گذاشتن یا خوندنه وبم نیستین...اوکی؟؟

 

خود من
اقای روانی
قطعا همینطوره لطفا وقتش رو بیشتر کنید :)
پاسخ :
چی همینطوره؟؟:)

saied davoodi
به نظر من یکی از تفریحات سالم انسان و بهترین موقع برای چک کردن وب دوستان 3 نیمه شبه!
بخصوص که کسی از شما سوالی نپرسیده درخواست جواب داشته باشهً !!!
فکر کنم زمین قراراه نابود بشه!
پاسخ :
از من بعید نیست این کارو بخوام بکنم:)))))))
to. ta
پاسخ یک مجموعه تهی ست!

:|
پاسخ :
شاید:)))
Haa Med
فکر کردم پرسش هست باد پاسخ بدم دیدم نیست که :|
خوب من یه پاسخ میدم بهتون برای اینکه شاید براتون جای پرسش بوده باشه: من آدم شادی هستم و دوست دارم همیشه بخندم و دیگران رو بخندونم ولی اجازه شادی و شاد بودن ندارم.
نمیدونم ربطی به پست شما داشت؟
پاسخ :
ربطشو امروز میفهمین:)))
آلبرت کبیر
ماجرایی نداره فقط به اندازه دو هزار سال آزمایشی بود :|
مراقب باش واسه شما هم طولانی نشه :))
پاسخ :
نه البرت جوان...حواسم هست..تهه تهش میشه هزار سال:)))
نفر هفتادوسوم
به نظر من آبی

جواب سوال آبیه
😎
پاسخ :
عزیزم!!وشما با این توهم ابی بیای نمیتونی به سوالام جواب بدیا!!!از ما گفتن.هنگیدی نگو نگفتی:)))
MIM HM
        
واو
پاسخ :
این الان جواب شوماست؟؟:)
ایشاالله فردا بیا ببینم بازم این شکلی هستی یا بدتری:)))
ali_ sh
:|
پاسخ :
وا!!!چرا اینشکلی شدین شوماها؟؟O_O
خیلی سختتونه نه؟؟:)))اخی...الهی...
آلبرت کبیر
منتظر هستیم ببینیم چی میشه
در ضمن کی قراره افتتاحیه وبلاگتونو ببینیم ؟؟؟
نکنه قراره مث شبکه نسیم شه ؟؟؟ :|
پاسخ :
راستش یه عزیزی یکم سرش شولوغه...اون بیاد قالبو بیاره همه چی حله و افتتاح میکنیم:))
شبکه نیسیم؟؟بعید نیست:))
یادم رفته.چیشد دقیقا اون روز؟؟
آلبرت کبیر
نه دیگه چش من از چارتا شدن گذشته :)) و اینکه نیازی به وجود سوال نیس و ما کلا پاسخگوییم :)))))
پاسخ :
مرسی:))ولی فردا چشاتون 6تا میشه با دیدنه سوالا و پاسخی که ندادین:P
نارین ...
خخخخ به نظرم اون شکل نشانگر موج مکزیکی ایرانی ها در استادیومه 
پاسخ :
عزیزم!!شوما به سوالات پاسخ بده:))
خودتم جزئشونیا!!:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی