چهارشنبه ۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰

 

دیروز یه چیزایی گفتم...یادتونه؟؟؟

یادت نیس؟؟اصن تو پست قبلیمو خوندی که حالا میخوای یادتم باشه؟؟عزیزم!!من نابغم و هرتوقعی میتونم از خودم داشته باشم.نه تو که.smiley

خب...سوالام:

1:چرا تو همه کشورا فرمون سمت راسته ولی تو ایران سمته چپه؟؟

2:چرا ما مَلَکه نداریم؟؟

3:

4:چرا کراوات به این قشنگی تو کشور ما منع شده؟؟مگه چشه؟؟خیلیم زیباست!!

5:چرا وقتی مملکتی خسرو نداره مصلحتو میسپارن دستش؟؟

6:چرا برخی مسئولین باید هم کلید داشته باشن هم شمارمونو؟؟مگه ما امنیت نمیخوایم؟؟

7:چرا ایران که دوروزه یه پهباد و میگیره و میسازه یه عمره با این همه بنز تو کشور، پراید میزنه؟؟

8:تو خندوانه موقع بازوبسته کردن کمربند دقیقا چی میگن؟؟

9:چرا من همیشه فکر میکردم جوون ناکام ینی جوون معتاد بعدم دلم میسوخت که چرا تو اعلامیه های فوتی آبرو جوونه مردمو میبرن؟؟

10:چرا هیچ کس بقیه عنوانمو حدس نمیزنه؟؟مینویسم تا چی دقیقا؟؟مینویسم تا بمیرم؟؟مینویسم تا بمونه؟؟مینویسم تا بخونین؟؟مینویسم تا..؟؟مینویسم تا چی خب؟؟؟عه!!!

11:چرا بعضی وقتا بعضیا درجواب سوال لایک میکن؟؟

12:عایا سفیدی متنه پستام چشمه شومارم میزنه یا فقد منو اذیت میکنه؟؟

.

.

.

236:چرا احسان علیخانی دوتا میکروفن میزد ولی بازم صداش نمیومد؟؟(سره دیدن ماه عسل برخلاف همه برنامه ها صدا تی وی مونو تا ته زیاد میکردیم عاخرشم یهوو میرفت ووله ما کر میشدیم.خداروشکر امسال زیاد ندیدیم)

237:چرا من فقط این آجر زردارو آجر میدونستمو وقتی میگفتن رنگه آجری تو ذهنم یه چی بین زرد و کرم تصور میکردم نه یچی تو مایه های "قرمز"،مگه زردا آجر نیستن؟؟

238:چرا هر پسری که میره بدن سازی شکل گلدون میشه؟؟

'238:چرا برا اثبات هیکلشون تو زمستونم تی شرت میپوشن؟؟

239:چرا همه مردم تو یه دسته جا نمیشنو مجبوریم به سه دسته ی :دسته اول، دسته دوم و از همه مهم تر دسته سوم تقسیمشون کنیم؟؟

240:چرا تو تابستون هوا "دونفره" نمیشه؟؟

765:اصن متوجه شدین که پست "پارمیدا اینای 2" تو همین پست گنجونده شد یا نه؟؟

242:چرا هرچی میگیم باید پشتش همون کلمه رو دوباره تکرار کنیم با این تفاوت که جای حرف اولش "م"میذاریم؟؟مثه عسل مسل!!

243:چرا من هنوز نتونستم قانون(قضیه) فیثاغورثو نقض کنم؟؟(آرزومه...میفهمی؟؟آرزو!!)

244:چرا به شترا جا نمیدن که دره خونه ماها نخوابن؟؟

245:چرا 90درصد مواقع یه گاوی هست که بزاد؟؟بیشتر مواقعم که دوقلو میزاد،پس چرا قیمت لبنیاتو میبرن بالا؟؟

.

.

.

1003:به دزدی که از دزد بزنه میگن شاه دزد درسته؟؟به قاتله قاتل چی میگن؟؟(میخوام بدونم بهم چی میگن!)

1004:چرا هرچی بیشتر سوالامو میگم سوالات بیشتری میاد تو ذهنم؟؟

سوال عاخرم...

1005:مگه تو آبادان برف نمیاد اونا میگن که فصل زمستون نیستو وجود نداره و این حرفا؟؟پ چرا بایه گل بهار نمیشه؟؟اون یه گلم نباشه بازم بهار بهاره.والا...انگار مثلا برف نیاد برا یه شهری اونا سه ماه شونو جا خالی میذارن بعد یهو میفتن توبهار.

 

خب...بیشتر از این درگیری ذهنی براتون ایجاد نمیکنم.همینارو جواب بدین.فک کنم کافی باشه. نه؟؟winkبقول دوستان...باشد که رستگار شویمlaugh

............................

+سوالات خود را اینجا بپرسید...کانون فرهنگیه پاسخ: "خودم چی"

+از اون جایی که هیچ کدومتون نتونستین پاسخ بدین(تو پست قبلیا!!این سوالارو دیگه باید ج بدین.چون سوالو دارین. نه؟) مجبورم یه فکری برا همتون بکنم دیگه!!بی معرفتی تو خونه ما نیس...میفهمی نیس!!تاریخ شروع کلاسای نابغه شدنو در اسرع وقت،دقت کنین!!"اسرع وقت" بهتون میگم.حتی یه لحظم نباید شوما رو اینطوری ولتون کرد...والا...مملکت اینده میخواد!!cheekysmiley

خود من
مَـن
نمیدونم پاسخشو .. ;))))

به منم سر بزن .. ;D

آدرستم بذآر وقتی میـآی .. :|
پاسخ :
عزیزم دفه پیش اومدم ولی ادرست انگار غلط بود.چششم میام.:)
nafas sadat
خخخخخخخخخخ شیطون
پاسخ :
;)
فاطمه : )
شومام لینک شدی عزیزم :)
nafas sadat
خخخخخخخ
نه بابا اجی ترکیدم همین الان خخخخخخخخخ
مَـن
1009 خیلی سوال خوبیه .. ;)))))
پاسخ :
1009؟؟
بله!!بله!!!پاسخشم خیلی خوبه اگه بدین:))
negar .s
چه سوالات جالبی. .تاحالا به بعضیاشون اصلا فکر هم نکرده بودم. نمیدونم چه جوابی باید بدم :دی
پاسخ :
از این به بعد فک کن...والاع!!من که نباید جره بی توجهی شوما رو بکشم:)))
فاطمه : )
:دی
پاسخ :
:)
نفر هفتادوسوم
معرکه ای تو نه باریکلللا خخخخخ
+
من چون تخصصم خندوانه است به اون سوال پایه میدم نگاه اون جمله سریع شده یه جمله یواشه که به این روز دچار شده و گوینده می گوید شروع آنالیز ضرب کننده چهار ربعی آنالوگ با خروجی تک سر و توان مصرفی پایین که به صورت شرضچکس شنیده می شود
خواهش میشود بدروود:))
+
حتما بیا و بشنو
پاسخ :
چششم...میامو میشنُم:)

واقعا اونو میگن؟؟؟؟؟؟؟؟O_O
مرسی:)
nafas sadat
نه بابا اجی چه حالی میکنیم ما بد بدبختا یا حداقل من ایجوریم.
پاسخ :
ای بابا!!!زمونه دست شوماس بعد تتازه غرم میزنین؟؟:))
عاشق عشق
تنهاترین امام زمین,مقتدای شهر*تنها,چه میکنی؟تو کجایی؟کجای شهر؟*وقتی کسی برای تو تب هم نمی کند*دیگر نسوز این همه آقا,به پای شهر*تهمت,ریاوغیبت و رزق حرام وقتل*
ای وای من چه می کشی از ماجرای شهر*
هدیه به حضرت معصومه وامام رضا(ع),سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات با وعجل فرجهم ودعای فرج
پاسخ :
اللهم صلی علی محمد و ال محمد
nafas sadat
چی شایدم اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
حالت روحی تو پستتو گفتم!!ممکنه ادم این شکلی باشه:).ممکنم هست براش این شکلی باشه:(
nafas sadat
اجی شما دنبال شدید اگه دنبالم کنید خوش حال میشم
nafas sadat
اپم
پاسخ :
در جریان هستم:)
nafas sadat
خخخخخخخ اجی لینک و دنبال شدی لینک و دنبالم کن.
پاسخ :
بله:)
saied davoodi
please waite....
CPU not loading....
eroor in calcalution
پاسخ :
بله!!!قانع شدم:)))
مجید تـ
خیلی نابغه‌ای :))
پاسخ :
خیلیییییییییییییییییییی:))
MIM HM
خداوند تورا خفه کناد 
مارا کلی خنداندی 
سوالای کنکور آسون تر بودن خخخ
پاسخ :
واس چی میخندین!!!O_Oجواب بدین!!عه!!!کلاس میذارما!!!!:)))
خواهش موکونم نظر لطفته که خدا خفمان کناد!!:))
دریا
  سلام دوست خوبم
میشه بیای انجمن ما؟
این انجمن با بقیه انجمن ها فرق داره
تفاوت در انجمن ما معنا پیدا میکنه
http://moheb36.rozblog.com
شما به انجمن ما دعوتید تشریف بیارید مرسی 
پاسخ :
سلام.باید از اقامون اجازه بگیرم:)
نیمه سیب سقراطی
4. واقعاً واقعاً ! حیف نیس آخه ! انگاری همه چی ـمون ایرانی ساز که این یه دونه غرب گرایانه ست ! والاع :|
9. من با این بلند بلند خندیدم :))))))
238. گلدون ؟؟؟ :))

پاسخ :
4:اره به قران!!حیفس..خیلیم حیفس:)
9:وا!!!ادم به نابغه میخنده؟؟؟;)
238"اره دیگه!!ببین این 4 نقطه رو با خط بهم وصل ککنی میشه گلدون:دوتا سرشونه ها دوتام لبه های کمر.اوکی؟:))
Haa Med
برای بیشتر پرسش ها یک پاسخ میدم که به بیشتر اونها میخوره.
اینجا ایرانه.
همین و بس.
پاسخ :
قانع شدم!!:))نمیخواد بیای کلاس:)))
آلبرت کبیر
رو من خیلی حساب نمیکنن :))
پاسخ :
باوشه!!:)
آلبرت کبیر
فقط میتونم بگم با مترسک موافقم :دی
پاسخ :
واقعن که!!!من رو تو حساب کرده بودم:(
ماه لیلی
چون زیرا به دلیل اینکه............
پاسخ :
بعله!!!
میریم که ببینم پاسخ ماه لیلی خانومو:))مرسی عزیزم!!!واقعن قانع شدم:))
رگـ ـهــا
:))) 
من سعی کردم خودمو درگیر سوالانکنم فقط باهوش در لحظه تفریح کردم ! :د 
پاسخ :
خوب کردی:)))صلاحتو حتمن تو این کار دیدی دیگه:))
nafas sadat
خخخخخخ وای چه قدر خلاقانه بودن به جدم سه ساعت نشستم هیچی پیدا نکردم.واقعا خسته نباشی.به خدا جدی میگم نمیتونم یه سوال طرح کنم.
پاسخ :
سوال طرح نکن!!!جواب منو بده!!عه!!!O_O
:))
ali_ sh
اوووووو یا خدا 
دلم میخواد خفتون کنم
پاسخ :
چرا؟؟؟؟؟؟؟O_O
بیا خفه کن...والا:)))
نارین ...
میگم این سوالا رو ببر سازمان سنجش تو کنکور استفاده کنن همه میمونن توش خخخ
پاسخ :
اینم نظریه!!روش فک میکنم...:))
ولی فک کنم شوماها همتون باید بیاین کلاس.نه؟؟اینطوری نمیشه!!:))
مترسک ‌‌
1. فقط توی بریتانیا و کشورایی که یه زمانی مستعمره بریتانیا بودن فرمون سمت راسته، اکثر کشورا همین سمت چپه؛
2. چون شاه نداریم :|
بقیه سوالا رو هم... خدایا خودت کمکش کن به جواب برسه :D
پاسخ :
نخیرم خیلی از کشورا سمته راستشونه فرمون.
مرسی:D
تورو دستیار خودم میکنم بخاطر اون دوتا سوال ولی باید تو بقیه کلاسا بخاطر بقیه سوالا شرکت کنی:))
دریا ...
ریاضی یا تجربی؟؟؟؟ب سوالای تونمیرسه هاا
پاسخ :
ریاضی لدفن;)
عب نداره تو بپرس:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی