يكشنبه ۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۳

از اون جایی که اصن دلم نمیخواد شوماها در جهل بمانید.مجبور شدم خودم ج خودمو بدم دیگه.چیکار کنم دیگه...روحیه فداکاریهwink

خب....

1: چون ما خاصیم

2: چون ملکه به زیباییشه که ملکس و اگه داشته باشیم باید چادر چاقچول سرش میکردیم.براهمین بیخیال میشیم.

3:

4: شوما اول یاد بگیر که اون کراوات نیستو "گردن آویز زینتیه" بعد بیا راجبه بود و نبودش نظر بده

5: چون کلا خسرویی  درکار نیس.پس بسپارن نسپارن مهم نیس.(تو موارد شرطی اگه طرف اول شرط برقرار نباشه طرف دوم هر چی باشه،اون شرط کلا درسته.آلبرت دروغ میگم؟؟)

6: چون میدونن زنگ بزنن وا نمیکنیم.شمارمونم دارن که بتونن زنگ بزنن بپرسن چرا قفلو عوض کردین.

7: چون مهم ترین اصل تو کشور رسیدن به خداست...حالا از هر راهی.

8: اگه تونستی صدا بستنو باز کردنه کمربندتو به قلم دربیاری منم درمیارم

9: ........واقعن برا این یکی هنوز خودم تو کفه جوابش موندم.

10: حدس نمیخواد که دیگه!!!یه نیگا به بالا صفحه کنین.حله!

11: تو پست قبل یه عزیزی کاری کرد که من فقط میتونم سکوت کنم.یکم دقت کنین تو پست قبل شومام سکوت میکنین.

12: خداییش جایه شومام باید ح بزنم؟؟

.

.

.

236:چون مرض داشت.والاع!!وگرنه دوتا میکروفنو به سکوتم وصل کنی یه صدایی میده.

237: چون آجر زردا بیشتر تو نمایه ساختمون بکار میره و قرمزا تویه ساختمون.خب!!از کجا باید قرمزا رو میدیدم؟؟ها!!درسته چشم بصیرت دارم ولی در رابطه با اشیا کار نمیکنه.

238:چون گلدونی شدن یه "مدل" بحساب میاد برا اونا

'238:که بگن ما اینیم...(عذر میخوام ولی دقیقا کدوم؟؟)

239: چون کلا با تقسیمات حال میکنن.مثه اینکه هنوز شهرای جدیدی که ساختنو اباد نکردن اونوقت میخوان باز شهر بزنن.

240: چون تو این گرما عادم خودشم به زور تحمل میکنه.چه برسه به یکی دیگه.

765: من که فهمیدم.شومارو نمیدونم.

242: چون سواد مواد نداریم.

243: چون فیثاغورث مُ...رده.مام که عادت نداریم پشت سره مُرده ح بزنیم.چ برسه بگیم فلان فرمولت غلطه و بخوایم اثباتشم کنیم.

244: بده!!!ازدواج میکنی؟؟اصن اگه اومد جلو دره خونتون بفرستینش جلو دره ما.ناراحتی داره!!والاع...(اصولا برا اتفاقایی که برا همه پیش میاد این ضرب المثل بکار میره.مثه ازدواجwink)

245: چون گاواشون پسرن.عه...ببخشین نر تشریف دارن.

.

.

.

1003: میگن "خودم".

1004:چون برعکسه خودت ذهنت فعاله.

سوال عاخرم..

1005: نخیرم...با یه گل بهار نمیشه.خودم یه عالمه گل خریدم.بازم تابستون موند.

 

....................................................................

+جواباش خیلی سخت بود؟؟برین خجالت بکشین!!!! از هفته دیگه ام کلاسا شرو میشه!!laugh

+خودتونو برا حضور در نتیجه اون شترا اماده کنین.لدفن آقایون از اون چی چی آویزا استفاده کنن.خوشحال میشَویم.cheeky

+ خداییش یه سوال!!ما یه مهمون سرزده داشتیم.مامانم دوسوته براشون کباب زد.بعد اونوقت مامان خانوم ما گفتن که اگه قبلش میگفتین که میاین براتون خورشت میذاشتم.واقعا خورشت به کباب ارجعیت داره؟؟surprise

+ به اسمه رنگا تو بیان دقت کردین؟؟

"صورتی کدر روشن"، "عتیقه سفید"، "آتش آجری"،"میلهه طلایی"،"ارغوانی مایل به خاکستری"،"ابی مایل به خاکستری"،"فیروزه ای رنگ پریده"،"آلویی"!!!تو رو قران اینا رنگن؟؟؟indecisionindecisionindecision

++چون خیلی باحاتون حال کردم پست بعدیمو با رنگ "نوک خودکار بابام"براتون مینویسمlaugh

خود من
سحر ....
واوووووووووووووووووووووووووو من هنگیدم حتی با دیدن جوابهاااااااااااااااااااااااااا
پاسخ :
عههههههه!!!ریست کن خو...:)
مهران مهرگردون
تو که باید بهتر از من موضوع اون سوالارو بدونی...:))

کلا از مطالب خاص خوشم میاد....اینجور چیزی ندیده بودم :)
پاسخ :
اره فهمیدم...خوب جوابشو دادم..بچه پررو:))
خداروشکر:)
مهران مهرگردون
سوال736 رو خیلی خوب بهش جواب دادی...اگه اینو نمیگفتی پر رو میشد...البته بهتر بود قبل از اینکه سوال410 رو میپرسید میگفتی ولی خوب همینم خوب بود
محمد شورگشتی

یه سؤال دارم نابغه!

فکر می کنم سؤال خیلی ها هم باشه:

من خودم رو خیلی دوس دارم !!

چه کنم با این خودخواهی ؟!

پاسخ :
همه "خودم"رو دوس دارن:))خودخواهی نیس اتفاقا!!شایسته سالاریه:)))
saied davoodi
پس پست بعدی رو با رنگ خودکار بابا ننوشتید که!
بنویسید منتظر نزارین ملت رو خب.
کلاسا کی خواهد بود؟
تماس بگیرید مکان رو رزو کنید قبلش.
:))
پاسخ :
چون پست بعدیمو اگه خدابخواد دارم زور میزنم اماده شه برا افتتاحیه:))چششم.مینویسم.ولی نه با رنگ خودکار بابام!!!با رنگ نوک خودکار بابام:)
برا کلاسام برنامه دارم که در اینده ای نزدیک خواهم گفت:))
نفر هفتادوسوم
من به تو افتخار می کنم خودم عزیز
تو منو جلو در و همسایه روسفید کردی اورین:)))))
.
کلپچ هم دوباره یه جمله سریع شده است که یواشش میشه کله پاچه
به همین سادگی به همین خوشمزگی
پاسخ :
اها...بعله!!!:))خودم بلد بودماااا:)))!!!
مرسی:)
نیمه سیب سقراطی
اسمتو باید بذاری کوازشن ! والاع :))
پاسخ :
جان؟؟:))
اقای روانی
اماده باش فردا می خوام بفرستمت مریخ اصلا :))
پاسخ :
هر کی نره:))
آیه ***
سلاممم
من میگم حتما برای خودت یه اسفند دود کن:))
جدی میگم خدایی
پاسخ :
مرسی :)))
محمد علی
سلام
:)

پاسخ :
سلام...علی جااااااان;)احوال دادا؟؟:)
negar .s
همش دارم فکر میکنم منظورش از آلویی کدوم آلو با کدوم رنگه دقیقا؟! :دی
پاسخ :
الو شابلون:)
محمد شورگشتی

سر درد گرفتم!

ایهمه سؤال رو خودت تنهایی طرح کردی و جواب دادی؟!

خدایی غیر از اینکه نابغه ای ، بیکارم هستی!!! خخخخ


پاسخ :
:)
saied davoodi
اه؟
جواب هارو گذاشتین؟
ولی آزمونتون خیلی سخت بودا!
خداییش فقط خودتون میتونستین بعنوان دستیار قبول بشید حتی آلبرتم از پسش بر نمیاد!
یبار دیگه آزمون بگیرید قبول نیست! :)
کلاس ها کی خواید بود؟
تداخل نداشته باشه ها!
پاسخ :
بعله!!گذاشتم!!:)
سخت بود؟؟خداییش سخت بود؟/
البرت خودش از زیر مسئولیت جواب دادن شونه خالی کرد.وگرنه...:)
میخواستم برا کلاسا تعیین سطح بگیرم.با این وضع پشیمون شدم.ترسیدم جبور شم کلاس خصوصی بذارم:))
با چی تداخل نداشته باشه؟؟مگه جای دیگم کلاس میرین؟؟:))به به!!:))
فاطمه : )
:)
پاسخ :
:)
محمد علی
سلام

+ :)
پاسخ :
سلام...
چ عجب!!:)
ماه لیلی
:-)
پاسخ :
:)
Haa Med
عکس باز نشد؟
واقعاً؟ مشکلی نداره چون تو خود بیان بارگذاری شده.
میدونم سر میزنید. مرسی.
پاسخ :
خواهش...اره باز نشد...ولی باید باز شه!!بااااااید:)
اقای روانی
:))) من موندم که حیفی خدا وکیلی باید بفرستمت بری خارج :))
پاسخ :
بفرست دادا!!اینا قدرمنو نمیدونن:)
nafas sadat
هیچی عکس نابود میشه اجی
و واسه  همیشه تبدیل میشه به یه عکس که فقط با نرم افزار فتوشاپ باز میشه و با گوشی هیچ درسترسی بهش نخواهم داشت.
پاسخ :
مهندس!!!با فرمت jpgسیوش کن:)
ali_ sh
وااااااای سرم رفت
فقط شعر بزارین فقططططططططط شعر
پاسخ :
اگه همه شعر بذارن کی تو رو از جهالت خارج کنه هاااان؟؟؟;)
مجید تـ
آآآ :))
پاسخ :
:)
Haa Med
به من که گفتید کلاس نیاز ندارم.
:)
پاسخ :
بعله!!!ششوما استاد یار هستین:)
آلبرت کبیر
لطف کردی که ما رو از جهالت خارج کردی :)))
پاسخ :
خواهش میکنم.تو اون اکابرتون که چیزی یاده شوماها نمیدن که!!!منم که باید زحمت بکشم در راه دانش شوما:))
نارین ...
من دیگه حرفی ندارم D:
پاسخ :
اشکال نداره.تو کلاسا به حرف میای:)
صحبتِ جانانه
با سلام وب مشترک ما و دوستان به روز شد
تشریف بیاورید

مخصوصا خانوما منتظرتونیم:)


http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/1394/06/08
میم ^_^
ساعت دقیق کلاسا رو حتما اعلام کن
پاسخ :
چشششم...حتمن:)
مترسک ‌‌
:| خوبی؟ :|
پاسخ :
حق داری دادا!!حق داری:/
ولی من خوبم.دیدم از کسی بخار بلند نشد باز از خودم مایه گذاشتم:)))
سحر
بیشتر اشخاص بدون اینکه مقصد معینی را دنبال نمایند، زندگی می کنند و مثل پر کاهی که در روی آب حرکت کند، عمر خود را به آخر می رسانند؛ به جلو نمی روند، جریان آب آنها را می برد.
پاسخ :
بامنی؟؟؟
فحش دادی؟؟O_O
بعله:)
negar .s
چقدر این پست لبخند نشوند روی لبم :))
واقعا جواب های دندان شکنی به چرا ها دادی :دی
فیروزه ای رنگ پریده؟! خوبه نذاشتن فیروزه ای ور پریده :))))
پاسخ :
واقعن!!اینم شد اسم اخه!!!:)
nafas sadat
چش نخوری یه وختی به خدا به مامانت بگو اسپند دود کنه برات من با این که جوابا رو فهمیدم بازم دارم erorمیدم.
پاسخ :
اشکال نداره عزیزم!!یبار ریست کن حل میشه:))
nafas sadat
خخخخخخخخ کف کردم اجی عجب مغزی داری خدایی
پاسخ :
دیگه چیکار کنیم!!!نابغه ایما مثلا:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی