پنجشنبه ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۲

 

+ قبلنا که جوون بودم و جویایه نام...عه عه ببخشین...جوون بودمو جاهل پیش میومد که روم میرفتم.اونجا ها همیشه یه کسی بود که اسمش Adminبود.تو بیشتر رومام یه همچین کسی بود.منم فک میکردم ادمین یه اسمیه مثه آروین و آرین و اینا...وهمیشه میخواستم (=آرزوم بود)اسمه پسرامو بذارم اَدمین و آدرین بعدا یادم نیس کجا چشمم خود به این Adminو تازه فهمیدم که...laugh

+ یادتونه ازتون پرسیدم چجوری فیثاغورثو نقض کنم؟؟میدونین چقد برا این کار تلاش کردم؟؟اما خدا بگم چیکارش کنه فیثاغورثو!! آزرو به دلم کرد.sad

++یا...چرا 2+2 نمیشه 5؟؟هرکاریش میکنم نمیشه!!ن....می....شه!!!خیلی این مسئله رو اعصابمه.خیلی.crying

+بعضی از آرزوهام ماله زمانه دانشجوییمه.یه استادی داشتیم بهش میگفتن قاتل.همیشه دلم میخواس یبار بزنم تو صورتش.ولی حیف ترمه تموم شد و نشد.angry"قاتل خر است".cheeky

+یکی دیگه از آرزوهام این بود که یبار جلسه اول یه کلاسی رو(که کسی نمیشناستم) با تز استاد برم تو و کلی ملتو سرکار بذارم.چقد حال میداد...حیفindecision

+همیشه دلم میخواست پلیس شم.اونم از گروه "نوپو".عاشقه استیلو ژستشونم.مخصوصا وقتی آستیناشون تا زدست...

میدونین!!کلا از کارایی که توش مهارتای بدلکاری استفاده میشه خوشم میاد.یه چیزی بشون میگنا!!! اسمه ورزشش یادم رفته. اها!!پارکور...یه چی تو همین مایه ها.خونوادم نمیذارن.ن   می   ذا   رن.چون دخملم.اصن ارزوم باید میشد که پسر میشدم.اینم شد ارزو؟؟خداییش درصد احتمال وقوع  موت الپارتی خیلی بیشتر از اینهindecision

+یکی از آزوهام این بود که برا همیشه برم خارج.اونم فقط بخاطر برگزار کردن گودبای پارتیش..مستر "خستوانه" قول داده بفرستتم مریخ.چون بازگشتی تو کار نیس براتون موت الپارتی میگیرم.wink

(آرزویه یهویی به سر زده...)

+اصلن شایدم رفتم مریخ بعد تکنولوژیه برگشتو ساختم.تا وقتی سال 2026 اون مسافرای مریخ خواستن بیان حداقل بتونن برگردن .نه؟؟اومدیمو اونجا دستشویی نداشت!!خب؟؟یکی باید بتونه برگرده از این جا امکانات لازمشو ببره که یه دستشویی اونجا بزنیم یانه؟؟گرسنگیو بگیم تحمل میکنن.تشنگیو بگیم تحمل میکنن.ولی...و که نمیتونن تحمل کنن.indecision

اصن آرزوم اینه که برم مر ریخ.من وبفرستین برررررررررررررررررررمcrying

..........................................

+خداییش فکرشو میکردین نوک خودکار بابام سفید باشه؟؟cheeky

اینارم با طلایی براتون نوشتم.ینی "نوک اون یکی خودکار بابام"wink

خود من
مهران مهرگردون
وبلاگ من که نیس..اصلا اگه همین فونتو میخوای به من مربوط نیس...

فونتی های رسمی :
B zar
B nazanin
و ...
فونت کناری وبلاگ خودت tahoma  هستش...


پاسخ :
باوشه:)
آذین &گیتی
سلام

عجب آرزوهای باحالی...
دمت گرم خندیدم...به اون ادمین...خخخ

بعضیا اساتید محترم رو باید کلا نابود کرد...خخخ

یادم باشه منم از خودکار طلایی استفاده کنم...آخه کلااااااااااس داره...بابا با کلااااااااااس..

...
وب خوبی داری
موفق باشی

پاسخ :
مرسی:))
میم ^_^
وای چه بابای پولدارییی
پاسخ :
وای...خوش به حال شوما...چه دوست پولداری:))
میگم بابام برا باباهای هم متون بخره:))
میم ^_^
وای چه بابای پولدارییی
مهران مهرگردون
هر فونتی غیر از این ...:))))
پاسخ :
چشششم:)
to. ta
آدمین! :))
پاسخ :
بعله:))
نفس سادات ......
تو رو نگفتم که اجی شما تا وقتی من وب دارم دنبالی عزیز
پاسخ :
اها:)
نفس سادات ......
خخخخخخ حالا که نیست 
اما اگه بود چی میشد جان من خیییییلی کیف میداد.
پاسخ :
چی چی میشد؟؟O_O
فاطمه : )
من هر سری میرفتم چت روم مینداختنم بیرون
میگفتن حرفای بد میزنی :////
پاسخ :
نچ...نچ...نچ...بی ادب بودی!!!نچ نچ نچ...زشته خواهرم.اونجا هر کسی همینطوری نمیندازن بیرونا!!!برو توبه کن...توبه:)))
negar .s
ای وای ادمین :)))
منم دوست دارم یکی از استادامون رو بکشم...

چه طلایی خوشرنگیه خودکارش :دی
پاسخ :
نوک خودکار بابامه دیگه!!میگم برا بابایه توام بخره:))
اقای روانی
:))))
پاسخ :
الان این درسته واقعا؟؟یه ملتو بهم ریخیتین که منو بفرستین مریخ اونوقت لبخند میزنین؟؟:))
ali_ sh
راستی بشه ک قالبت رو هم عوض کنی خواهرجان
پاسخ :
قالب در دست ساخت است.اولا.
دوما!!مگه من به قالبه تو گیر میدم؟؟:))
ali_ sh
چه موشکافانه خخخخ
پاسخ :
خخخخخ به خودت!!!به ارزو های من میخندی!!بگم بیان برات؟!:))
سحر ....
سلام وبلاگتون عاااااالیه

لینک و دنبال شدید خوشحال میشم لینک و دنبال کنی ممنونم
پاسخ :
:)
آلبرت کبیر
حیف سن و سالت رفته بالا وگرنه برای کارای پژوهشی نیرو لازم داشتیم :)))
در ضمن با ریاضیات میشه چیزای زیادی رو نقض کرد :دی
پاسخ :
اتفاقا قراره نظریه ارائه بدم.اون موقع میبینی که چیا نقض شدن:))در ضمن!!!دود از کنده بلند میشه کوکا!!!:)
Haa Med
"قبلنا که جوون بودی؟"
الآن پیر شدی ننه؟
این عینک من کو؟
اگر کسی پیدا شد مریخ مسافر ببره منم هستم.
پاسخ :
قبلنا جوون بودم؟؟؟من؟؟؟:|نه!!!:))
عینکه تورو نمیدونم ولی واس من اینجاس.بدم کارت راه بیفته ننه؟؟:)
چشششم...حتمن میریم.حتمن:)ولی من ازمون میگرم میبرما!!مثه اونا یلخی نمیبرم:))
مجید تـ
عَخخخخخی :))
اون ادمینه خیلی خوب بود :دی
پاسخ :
دیگه چیکار کنم خب...پیش میاد دیگه:)
الان بچه های من بی اسم موندن کی پاسخ گوئه؟؟!!:))
مهران مهرگردون
فونت رو عوض کن...میدونم بی مقدمه گفتم...میدونم هیچ ربطی به موضوع نداشت...میدونم فکر میکنی کلا متنو نخوندم...ولی خوندم
پاسخ :
از نظرشوما در پست های بعد استقبال خواهد شد.خب!!بگو چه فونتی بهتر از اینه حداقل؟؟!!:)
گفتم که طرفدار دموکراسیم.راحت باش کوکا:)
saied davoodi
مرفه بی درد به شما میگن؟
نوک خودکار سفید؟
طلایی؟
هی...
ما فقط 1خودکار ازینا که کنارش سوراخ داره و فقط مثل خودشون می نویسن دارم!
:‏)
.
مریخ خوب نی بریم رو حلقه های زحل سرسره بازی!
پاسخ :
من؟؟؟!!!
مرفه بی درد؟؟:/
کی گفته؟؟:))
عه!!!عخی...من همون یه خودکارم ندارم:))
زحل؟؟فکره خوبیه ولی باز باید با بچه ها مشورت بشه!!میدونی که طرفداره دموکراسیم:))
ولی مریخ چون شرایطش امادس پیشنهاد دادم.وگرنه هرجا شوما بگین میریم.فقد!!!جووش اجازه سرسره بازیو میده؟؟اگه نمیده نمی ارزه آ!!!:))
نفس سادات ......
خخخخخخخخ اینا ور میخونم حس خر بودن بهم دست میده اخه چرا من نمیتونم از اینا بنویسم استاد؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
عه...عه!!!دیگه نشنوما!!!اینا آرزوهای منن!!تو میتونی ارزوهای خودتو بنویسی :))
نارین ...
من فکر میکردم سفید باشه D:
پاسخ :
واقعا؟:)کلاس نذاشته ج داد اره!!:)
عرفـــــ ـــان
آقا من که مثِ شما نابغه نیستم !
حواسم به شرایطِ جوی نبود، نه بعید میدونم بتونن ملق بزنن !
باشه حرص نمیخورم کی میریم پس ؟ :)
پاسخ :
افرین!!!حواستو جمع کن :)
بستگی داره مستر کی بفرستتمون:))
خبرت میکنم...حتتمن:)نمیدونستم غیر از منم مشتاق هست.شاید اصن برنامه چیدیدم همگی رفتیم:)
عرفـــــ ـــان
همون دیگه ما اینجا داره استعدادامون پر پر میشه بعد اونا رفتن تو مریخ دارن ملق میزنن :/
پاسخ :
حالا مطمئنی ملق میزنن؟:/پشتکم میشه زد تو مریخ عایا؟ینی شرایط جویش ایجاب میکنه این موضورو؟:)
حرص نخور حالا...من با خودم میبرمت که زبونم لال استعدادت پر پر نشه:)
عرفـــــ ـــان
چه اعتماد به نفسایی دارن ملت :|
ما اگه اعتماد به نفسِ اینارو داشتیم الان تو خورشید چادر زده بودیم !
پاسخ :
چادر؟؟جایی که من اونجا باشم میذارم تو چادر باشین؟؟برج میزدیم کوکا...برررج:)
عرفـــــ ـــان
یعنی بیل و کلنگم نبردن با خودشون ! چه آدمایِ بی فکری ان !
کی اینارو فرستاده مریخ ! :/
پاسخ :
خودشون ثبت نام کردن!!!برا همین اینطوری از آب دراومدن:))اگه یه ازمون میگرفتن اینطوری نمیشد که:)))
عرفـــــ ـــان
موت الپارتی چیه ! :)
به جایِ نقض کردنِ قضیه هایِ بقیه خودت یه نظریه بدی بهتر نیس ؟ :)
مریخ که دستشویی نمیخواد یه چاه میکنن بسه دیگه مگه چه خبره :)
نخواستنم توالت فرنگی بزارن تو فضا پیما ببرن با خودشون ...
پاسخ :
مهمونی برا رفتنی بی برگشت:))
چشششم...نظریه ام میدیم!!:)همون طور که تاحالا دادیم:)
چاه بیل و کلنگ نمیخواد؟؟؟:))
ببرن اصن.به من چه!!منو باش به فکره اونام:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی