شنبه ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۴

 

+ بچه که بودم...مامانم همیشه میگفت سعی کن به اندازه غذا بخوری.زیاد بخوری میترکی.منم همیشه فک میکردم واقعا میترکم.ینی فک میکردم قراره چیکمم(ش=چ) بترکه و همه دلو رودم بپاچه بیرون.crying

+ شوماهام مریض میشدین ماماناتون میگفتن که "جاییت درد میکنه یانه؟؟"مامانه من برا راحتیه خودش به جای "جاییت"میگفت "جات".بعد با اون حاله خرابم فکرم میکردم که مگه جایه آدمم (=تخت خواب،رخت خواب و..)دردش میگیره؟؟شاید زیادی روشون خابیدم اونام دردشون گرفته!!بعد میگفتم...نهههه!!اونا که جون ندارن.بعد جواب مامانمو میدادم که ... " نه".حالا دارم از دل دردو سردرد میپکما!ولی کسی نمیدونه که!!(از بچگی بدون فکر جواب نمیدادم.یاد بگیرینcheeky)

+ یه خطایی ه...سست!!!بهش میگن خطوط !!بعد تو خیابونا میکشن که ماشینا بینشون حرکت کنن!!!همیشه فک میردم اون خطا باید بیفتن وسطه ماشین.ینی دوتا چرخ اینور دوتا چرخ اون ور خط.بعد میگفتم...این همه ماشین خلاف!!ینی واقعا اینا نمیفهمن؟؟پلیسا چقد کورن که جریمه نمیکنن!!!اصن کی به اینا گواهینامه داده؟!!indecisionlaugh

+ بچه که بودم از فوتبال فقد گل زدنشونو حالیم بود.بماند که تیمم با آسمونم هم رنگن.ولی هرجا احساس میکردم داریم کم میاریم دعا میکردم پنالتی شه....حالا توپ کجاس!!؟؟indecisionجلو دروازه حریف!!surprise

بعدا که فهمیدم چجوری میشه که پنالتی میشه تو محوطه جریمه دعا میکردم بزنن بازیکنمونو بپوکونن تا پنالتی شه.laugh(هوادار ینی منwink)

 

بعله !!همین چیزاس که من شدم نابغه و شوماها نشدین!!cheeky برین خودتونم مسخره کنین!!

............................

+اگه مایل بودین خوشحال میشم تاریخ تولدتونو(روز و ماه.سالش برا خودتون) بهم بگین.اگه خواستین خصوصی بدین ولی اگه خواستین عمومی شه تو قسمت "درباره من" بگین.

+همیشه آدما رو مود نیستن...هرکسی ...یه روزی...یه جایی...کم میاره...اون جاس که...میشه...مثه الانه من...هعیییی...شکر...

+دیگه با رنگ "نوک خودکار بابام" نمینویسم تا دلتون نخوادlaugh

 

خود من
مجید تـ
طرف‌دار تیفوسی ینی طرفدار دو آتیشه، خیلی تیمش رو می‌خواد :)
پاسخ :
اها!!خب اینو بوگو دیگه!!فک کردم مرض و فلان دارم:)))
Haa Med
نمیدونم. اینکه اردیبهشتی ها ماه باشن باید طرف مقابل بگه.
پاسخ :
lوقتی یه نابغه میگه فقد بوگو چشششم:)
نیمه سیب سقراطی
+ دومی خیلی باحال بود :))))))
پاسخ :
:))
مجید تـ
شوما یه طرفدار تیفوسی هستی :))
پاسخ :
چی؟؟؟؟؟؟؟O_O
دمه شوما گرم دیگه!!!:)
آیه ***
خوبه به خودم امیدوارم شدم
من دیگه اینقد سوتی نمیدادم
تولد منو هم که میدونی خودت:)
پاسخ :
حالا به خودت امیدوار میشی دیگه اره؟؟...باوشه:)))
بعله!!در جریان هستم;)
to. ta
من الانشم هیچی از فوتبال سرم نمیشه!
پاسخ :
بهتر:))
محمد شورگشتی
همینه که میگن به صلاحتون نیست بیاین ورزشگاهها!!! خخخخ
پاسخ :
اقای شورگشتی!!شوماام!!!:))اصن ما نیومدیم وضع ورزشگاهاتون اینه دیگه!!!از برکت حضور ماها محرومین عاقا محرووووم:)))
negar .s
خب من همینجا اعتراف میکنم که هنوزم از فوتبال فقط در حد همون گل میفهمم :دی
پاسخ :
اولا که ماهه تولدت ماهه:))
دوما!!همون بهتر که نمیدونی!!یه مشت ادم با اون قدو هیکل میفتن دنباله یه توپ:)))))
Haa Med
عجب کودکی داشتید.
منم یادمه بهم میگفتن میترکی.
زادروز من سی ام اردیبهشت هست.
:)
پاسخ :
وااااای..اردیبهشتیا ماهن..مگه نه؟:))
عرفـــــ ـــان
الان دیگه برایِ نابغه شدن دیر شده نه ! :/
پاسخ :
نمیدونم والاع!!!باید از اول شرو میکردی...ولی نه...کلاسارو بیای میتونی خودتو برسونی:))
نارین ...
اعتراف میکنم تا حالا 6 بار قصد خودکشی کردم ولی هر بار یه چیزی جلوم و گرفت
پاسخ :
عه!!!!نارین!!!!نداشتیما!!!!منم اعتراف میکنم هیچ وقت به خودکشی فکر نکردم.شاید خیلیم وضعم از تو خرابتر بوده ولی فکر نکردم.میدونی چرا؟؟چون اگه قرار بود بمیرم خدا خودش میکشت.نه اینکه بده دسته ا مرگمونو.وقتی نفس میکشیم ینی خدا میخواد هنوز باشیم.پس هنوز یه چیزایی هس که ازش بی خبریمو باید اتفاق بیفتن.
saied davoodi
خب راست می گن آسمون آبی و نوشتن برای موندن و وبلاگ تیره آخه؟
عوضش کنید دلمون میگیره لطفا. :)
.
خودکارو بی اجازه برداشته بودی نکنه؟
حالا پدر بهت نمیده دیگه؟
عجب!
:دی
پاسخ :
چشششم...بخدا قالب در دست ساخت است!!!مگه قول افتتاحیه ندادم؟؟خب!!ینی عوض میشه دیگه!!صبوری پیشه کنید:))
بعدشم!!!بابام خودکارشو میده...من نمیگیرم:))
ali_ sh
من حوصله ندارم واستم ک حاضر شه
پاسخ :
اولا که احترام بزرگترتو نیگر دار!!:)
دوما!!بذار حاضر شه...اونقد خوشمله!!!:)
آذین &گیتی
سلام
مثل بقیه پستایی که گذاشتی خوب بود...
:)))
شماهم لینک شدی
:))
پاسخ :
سلام...مرسی:)
ali_ sh
هنوزکه قالب رو عوض نکردی.
باید دعوات کنم حتما؟؟؟دهع
پاسخ :
ای بابا!!!فقد مونده تو دعوام کنی!!!گفتم که..حاضر شد عوش میکنم:)
آلبرت کبیر
الان که گواهینامه گرفتی همه چی آرومه ؟؟؟ :دی
خودکار بابا رو بذار :پی
پاسخ :
اره آرومه:p
من میذارم...ولی ج بچه هاو دله شکستشونو خودت باید بدی:))
نفس سادات ......
خخخخخخخ خدا رو شکر مراعات حال منو کردی اجی
پاسخ :
ای بابا!!!دیگه مراعاتتونو نمیکنما!!!:))
میم ^_^
از این که مراعات حال ما نیازمندان رو میکنی ازت ممنونم
پاسخ :
آها!!!:))دیگه روحیه فداکاریه دیگه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی