شنبه ۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۵

1- عاقا!!اینکه میگن از "گل نازک ترنباید بش بگی"و اینا ینی چی الان؟؟؟ ینی از گل کلفت تر بگه حله؟مسئله ای نیس؟؟؟مثه اینکه مشکل فقط سره ضخامته گُلس!

 
2- اینکه میگن "نفسم به نفست بنده"خو الان ینی چی؟؟؟ ینی نفسشونو طناب کشی کردن؟؟نفسشون به هم گیر کرده؟گره خوره؟؟خو وازش کنن.چرا دیگه لفظ میان برا هم.

 
3- دختره به دوس پسرش میگه "نباشی میمیرم".اونوقت فرداش خبره عقدش با پسرعموش میاد.ینی الان مسالمت آمیز سه تایی دارن زندگی میکنن؟؟ برا زنده نگه داشتنش باید باهم کنار بیان دیگه نه؟؟وگرنه دختره که دروغ نگفته!! اصن هیجکس دروغ نمیگه!!

 
4- هنوزم تو خاستگاریا میگن "آقازاده چیکارس؟"خو اینا نمیدونن که آقازادگی خودش شغله !!؟؟ درآمدشم که عالیه!!!!!توجیهشون کنین لدفن!

 
5- الان "مودم" جزئه شیر بهاستو پسر باس بده یا نه!!جزئه جهیزیستو باباهه باس بده؟؟

 
6- من هنو نفهمیدم وظیفه خطیر "ساغدوش"چیه؟؟ساق دومادو میدوشه؟؟یا دوششو میساغه؟؟یا دوششون ساغه؟؟اصن ساغدوش یا ساقدوش؟؟

 
7- تا کی قراره فلان قد شاخه گل جزئه مهریه باشه؟؟خز شد دیگه.نه؟من به جایه شاخه گل شاخه گاو میگم.چطوره؟خاصه!شوماهام میتونین شاخه یوز پلنگ ایرانی و درخواست کنین!!چیه؟یوز شاخ نداره؟؟داره یا نداره به ما دخترا ربطی نداره.میخواست نیاد خاستگاری.همینه که هس!!

 
8- الان من درگیرم!!یبار میگن عروس رفته گل بیاره...یبارم که گلاب میاره،پس کی درخواست زیرلفظی میشه؟؟بار سوم؟؟اونوقت که عروس بار چهارم باید بله رو بگه!! اگرم که بار دوم زیرلفظیو بگن که کِی بره گلاب بیاره؟؟باز گیج شدم!!الان دوروز دیگه عقدم میشه سوتی میدم خونواده شوهرم میفهمن که من نابغم!!نمیخوام ریا شه!!میفهمین!!خب خواهر شوهرم دق میکنه من ازش سر ترم دیگه!منم که مهربون!!

 
9- اصن چه معنی داره هر کی پوله خرید اون یکیو بده؟؟خو مثه عادم هرکی برا خودشو حساب کنه!! اصن دوماد چیکارس؟؟همشو حساب کنه دیگه!!خسیسا!!

 
10- الان این مسئله ای که من این همه راجبش حرف زدم همون شتره نیس که دره خونه همه میخوابید؟؟

 
..............................

 
+ اگه فک کردین مسئله ای هس که میتونه ذهنمو درگیر کنه بگین تو پستای بعدی درگیریشو حل کنیم.

 
+از 29 ام.که یه اتفاقی بدتر از فاجعه منا برام رخ داد اینجا نبودم.ینی حدودا 13روز.13 روز وباتون نیومدم.سر نزدم.بعضی وقتام سر زدم کامنت نذاشتمو...الان منمو حدود 30 تا دنبال شده ی آپ کرده ی سر نزده.کوتاهیمو ببخشین ولی عمدی نبوده و نیست.اینکه میگم نیست ینی از 10دقیقه دیگمم خبر ندارم.ولی منتظره اون روزی هستم و امیدوار به رسیدن روزی که مثه سابق بشم نابغتونو دم به دقیقه تو وباتون باشم.برام دعا کنین.همین.

 
+یادتونه تو آرزوهای برباد رفتم گفتم دلم میخواست یه روز با ژست استاد بیامو ملتو سرکار بذارم؟؟همین اتفاق برام افتاد.دقیقا تو دومین روز از سال تحصیلیه جدید.اما...برعکس.خدا سرتون نیاره.ضایگیش یه دنیاس.ولی نامردا فهمیدن نابغم.

خود من
صحبتِ جانانه
شماره ی 3++
آذین &گیتی
1-بعله...ضخامت گل خیلی مهمه خخخ
2-منظور حتما همون طناب کشیه...
3-بله ...بله...اصلا دروغگو دااااااااااریم؟؟؟؟؟؟
4-آقازادگی...عجب شغل شریفیه...باریکلا...
5-این درگیری هنوزم حل نشده...یکی بیاد شفاف سازی کنه ملت معطلن...
6-دوششو میساغه...خخخخ ایول خیلی باحال بود
7-اصلا شاخ هرچی دوست داری عزیزم...سلیقه خودته
9-خسیسه دیگه درست نمیشه...بیخیال
8-سازمان حمایت از خواهر شوهر!!!!!خخخخ
10-چرا همونه-شتر الان اصلا نمیخوابه کلا بیداره خخخ

انشالله مشکلت خیلی زود حل بشه خانوووووم استاد...
موفق باشی:)))))))
پاسخ :
مرسی عزیزم:)
yasna sadat
ایول خیلی باحال بود
پاسخ :
:)
هانی جون
لایک
پاسخ :
ممنون:)
مهران مهرگردون
خوش بحالت...اونقدر مغزت راحته کهبه اینا فکر میکنی..منم وقتی بیکار میشم اینطوری میشم :)
پاسخ :
هیچ وقت کسیو قضاوت نکن:)
عرفـــــ ـــان
برایِ منم در گیری ذهنی شد اینا !
مخصوصا این که مودم رو کی باید بده ! :)
پاسخ :
افرین.نذار سرت کلاه بره:)
آقای سر به هوا ...
در کل پست عالی بود !
مخصوصا مورد 4 !
4- هنوزم تو خاستگاریا میگن "آقازاده چیکارس؟"خو اینا نمیدونن که آقازادگی خودش شغله !!؟؟ درآمدشم که عالیه!!!!!توجیهشون کنین لدفن!
پاسخ :
ممنون...خوشحالم که خوشتون اومد:)
مـــیـــمـــ ...
یکم ایشالا حال ِ دلت خوش باشه
دوم این درگیرای ذهنیت منو فنا کرد :))))))))))))))
پاسخ :
خدا نکنه فنا شی عزیز:)
علی . ج
هههه
:)))
پاسخ :
:))
nafas sadat mosavi niya
آخ من فدای این تصوراتت بشم.خخخخخخخخخ
نمیدونم جدیدا چرا دارم شبیه تو میشم هی تصورام چند جانبه میشه خخخخخ
حتما دعا میکنم اجی گلم.
موفق باشی.

پاسخ :
مرسی گلم
negar .s
چقد  این سوالات ذهنیت جالب و قابل تامله..

+ایشالا که حالت خوب باشه عزیزم :)
پاسخ :
عههه!!پس تامل کن عزیز:))
ممنونم:)
Haa Med
از دست تو...
:)
گیر دادی ها :))))
پاسخ :
ای بابا!!گیر ندم چیکار کنم:))
saied davoodi
ههههه
من زیاد سوال برام پیش میادا نمیدونم چرا یادم میره.
مثلا چندوقت پیش یک بچه ای بهم میگفت دیکتاتور.!
من نفهمیدم یعنی چی؟
یعنی من بهش دیکته بگم؟
خب مگه معلم نداره بچه؟
اصن پس مامنش چکاره است؟
والا!!!!

چی شده که از فاجعه منا بدتر بود؟؟؟؟ ترس برم داشت
پاسخ :
به به!!دیکتاتور!!:)
اگه میتونستم حتمن میگفتم چی شده.ممنون:)
نه دیگه!دیکتاتور یعنی تو تور دیکته بنویسی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">