دوشنبه ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۸

"بعضی چیزا هست از ذهن ادم نمیره...چیزایی که یهو زدن تو حالت،تو ذوقت،تو دلت و اونو شکوندن.حتمنم نباید موضوع شکست عشقیو این چیزا باشه.نه!اتفاقا منظورم هر چیزی میتونه باشه جز این یه مورد..لحظه هایی که تو ارتباط با دیگرون پیش میاد...خانواده،دوست،همکلاسی،همکار و...همه و همه...لحظه هاییی که شاید اونا ام قصدی نداشتن ولی برات "بد"ساختن.نمیدونم...نمیتونم فراموش کنم...بحث بخششو گذشتن نیست.بحث من تو ذهن ادم موندنه.که شاید بظاهر فراموش کردی ولی یه جاهایی قرار گرفتن ...تو یه موقعیتایی یهو یادت میاد و ممکنه یهو وسط حرف زدن ساکت شی...یا...یهو وسط خنده هات حتی نذارن یه لبخند رو لبت بمونه و...

خودم به شخصه حالت تنفر و تجربه نکردم.یعنی انگار این آپشنو ندارم.اگه برا احساس یه صفر در نظر بگیرم که بی نهاین منفیش بشه تنفر و بی نهایت مثبتش بشه عشق برا من همه تحت هر شرایطی رو صفرم.شاید تو یه لحظه برم رو منفیه بی نهایت ولی باز برمیگردم رو صفر.وقتی نتونی از کسی متنفر باشی نمیتونی کینه ایم باشی.بعضی وقتا حس میکنم کینه ای نبودن بده.اینکه بدی ادمارو فراموش میکنم بده.باید یادم بمونه تا حواسم باشه هر کسی شایسته هر نوع احترامی نیس ولی حیف...

مادرم همیشه میگه "فلانی خونت مهمونه.حق نداری طوری برخورد کنی که حتی اون احساس کنه خوشت نمیاد ازش"اینا رو نگفتم که بگم اینکارارو کردم که ممامانم اونو گفته ولی خب...نصیحت مادرانست دیگه!!جا و مکان نداره...مادرا مادرن.چ مادر من باششن.چه مادر شوما ها.

بعضی وقتا اصن نمیدونم چی میخوام بنویسم...یا چی بگم...اصن چیزی که نوشتم در حده یه چست هست یا نه...بعضی وقتا خودمم خودمو نمیفهمم.ولی دستم رفت و نوشتم دیگه...

کاش زندگی "کاش"نداشت.

(جمعه-15ابان-94.حین حل تمرین الکترومغناطیس.فصل 1:سوال 9-15:40)"

الانم که اینجام...استاد محترم الکترومغناطیس تشریف نیاوردن.:)

خود من
goli sh
آدما حس مشترک زیاد دارن
این از اون مشترکا بود
خیلیامون این  حس ها رو تجربه کردیم ...      :/
ب امید روزای شاد ِ همیشگی :)
پاسخ :
اره واقعن.ممنون:)
عرفـــــ ـــان
من بعضی وقتا راحت از دلم میره ولی بعضی وقتا ام خیلی سخت !
نمیدونم کی راحت میره از دلم کی سخت :/
مثلا اون روزایِ اولِ ترم یکی خیلی باهام بد حرف زد ...
من هر چی بهش احترام گذاشتم بهم بی احترامی کرد ...
ولی دیگه رفتارش رو تغییر داده و با رفتارش داره میگه غلط کردم ولی من نمیتونم باهاش عادی رفتار کنم و خیلی سرد برخورد میکنم !
محدثه ...
سلام وب جالبی دا رین اگر تمایل به دنبال شدن دارین
وبمو دنبال کنید ودر قسمت نظرات وبم بنویسید
آذین &گیتی
بعضی وقتا بایدبرای زندگیو آیندمون از یه سری آدما بدمون بیاد ولی فکر میکنم تنفر واقعیو تاحالا نداشتم از کسی...
خیلی باحال مینویسی دمت گرم...
آدم دلش میخواد بشینه یه عالمه باهات حرف بزنه
:))))))
پاسخ :
بیا بشینیم ح بزنیم:))
آلبرت کبیر
سیستم عصبی خودتو بهم نریز :)))
به فکر درس باش ... به فکر فرمولا :دی
مسایل با زمان و استراتژی مناسب حل میشن :)
پاسخ :
ممنون از راه کارای البرتانت:)
ماه بانو
وبتون خیلی خوبه:)
حس خوبی داشتم اینجا.
قلمتون پایدار...:)
پاسخ :
ممنون عزیزم:)
آقای سر به هوا ...
تنفر تمامش برمیگرد به خود آدم :|
اسکاول شین خیلی قشنگ توصیف میکنه این حالت رو و میگه باعث بیماری جسمی میشه حتی !
پاسخ :
اره ولی...بنظره من خوبه;)
yasna sadat
نباید بخشید باید فراموش کرد!
عجب جمله حکیمانه ای :-)
پاسخ :
دیگه دیگه:)
فاطیما کیان
من همیشه توی دلم میبخشم ولی توی ظاهر سعی میکنم نشون بدم که نمیبخشم , دلیلش هم اینه که بعضی اوقات بخشیدم و دیدم اون رفتار و عمل روی آدم دیگه ای از طرف همون شخص تکرار شده , کینه ای بودن دل رو سیاه میکنه ولی باید محتاط هم بود
پاسخ :
اره واقعن!!ولی بنظره من نباید بخشید.باید فراموش کرد.
toka. ta
فکر میکنی چند سالم بگذره یادت میره ولی نه

بهترین حادثه نیومدن استاد! :)

دلم برات تنگ شده بود!
پاسخ :
سلام عزیزم!:)بهترین خاطره ؟؟شد بدتریش!!البته برا من که مهم نبود ولی بعدش فهمیدیم استاد اومده و یه مشت پسره چاپلوسم رفتن نشستن تو کلاس.فک کن!!!پسر باشی بعد اینطوری باشی!!!:|
nafas ※※
من سکوت اختیار میکنم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ :
:)))دیوونه!!:)
اقای روانی
 به به دیدم که اسم منو عوض کردید با تشکر...
پاسخ :
وظیفه بود:)
نآرینـ بآنو
منم سکوت میکنم
پاسخ :
هرطور مایلی:)
هانی جون
لایک
پاسخ :
:)
negar .s
آدم باید تا حدی کینه ای باشه..بعضیا رو نباید بخشید..
ولی من نمیتونم کینه و نفرت رو در خودم پرورش بدم..زود فراموش میکنم و این اصلا خوب نیست...
پاسخ :
مثه خودمی پس..هر چقدم یاده خودم میارم که ببین!!این اینطوری بوده و اینا...بازم تو رفتارم اثر نمیذاره
Haa Med
من تا دلتون بخواد از این حالات داشتم و خیلی اوقات و شاید بگم همیشه سرشار از تنفر هستم.

پاسخ :
اره واقعن...خیلی بده:(
محمد علی
سلام 
بله ، درست میفرمایین ...
پاسخ :
سلام...من همیشه درست میفرمایم:)
saied davoodi
وسط کلاس حل تمرین آخه؟
چه میکشیم ما حل تمرینا از دست شما دانشجوها :))
پاسخ :
نه دادا!!خودم داشتم میخوندم.کلاس نبودم.:)
آقای دارستانی
سلام لطفا هم لینک کنید هم دنبال در ضمن لینک و دنبالید
پاسخ :
:)
مترسک ‌‌
می‌شه چیزی نگم و سکوت کنم؟ :|
پاسخ :
اره دادا...راحت باش.:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی