چیز ها دیدم در روی زمین:

...

بره ای را دیدم،بادبادک می خورد.

من الاغی دیدم،ینجه را می فهمید.

در چراگاه "نصیحت"گاوی دیدم سیر.

 

شاعری دیدم هنگام خطاب،به گل سوسن می گفت: "شما".

...

چرخ یک گاری در حسرت واماندن اسب،

اسب در حسرت خوابیدن گاری چی،

مرد گاری چی در حسرت مرگ.

...

فتح یک قرن به دست یک شعر.

فتح یک باغ به دست یک سار.

فتح یک کوچه به دست دو سلام.

فتح یک شهر به دست سه چهار سوار چوبی

فتح یک عید به دست دو عروسک،یک توپ.

...

همه ی روی زمین پیدا بود:

....

من ندیدم دو صنوبر باهم دشمن.

من ندیدم بیدی،سایه اش را بفروشد به زمین.

رایگان می بخشد،نارون شاخه خود را به کلاغ.

هرکجا برگی هست،شور من می شکفد.

بوته خشخاشی،شست و شو داده مرا در سیلان بودن.

...

زندگی رسم خوشایندی است.

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ.

پرشی دارد اندازه عشق.

زندگی چیزی نیست،که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

 

زندگی جذبه ی دستی است که می چیند.

زندگی نوبر انجیر سیاه،در دهان گس تابستان است.

زندگی،بعد درخت است به چشم حشره.

زندگی تجربه ی شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد.

زندگی دیدن یک باغچه از شیشه ی مسدود هواپیماست.

خبر رفتن موشک به فضا،

لمس تنهایی "ماه"،

فکر بوییدن گل در کره ای دیگر.

 

زندگی شستن یک بشقاب است.

 

زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است.

زندگی "مجذور"آینه است.

زندگی گل به "توان"ابدیت،

زندگی"ضرب" زمین در ضربان دل ما،

زندگی "هندسه"ساده و یکسان نفسهاست.

 

هرکجا هستم،باشم،

آسمان مال من است.

پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین مال من است.

چه اهمیت دارد

گاه می رویند

قارچ های قربت؟

...

ساده باشیم.

ساده باشیم چه در باجه ی یک بانک چه در زیر درخت.

.................................................

فک کنم هممون دیگه امتحانامون داره شرو میشه و ...برا همین خواستم یه پست از جنس سهراب بهتون هدیه کنم.شعر کاملش که مسلما خیلی بود و اونم یه تیکه.برا همین اون جاهاییشو که دوس داشتم نوشتم. اینا"..." همون بخشای حذف شدن.

موفق باشیمwink

دوستای ترم اخری!!!شیرینی یادتون نره!!

خود من
آلبرت کبیر
شکر خدا من چیزی به کسی بدهکار نیستم :)))
پاسخ :
مطمئنی؟؟:)شوما یه شام بدهکاری.فک کردی درس خونده و متاهل این جا تشریف اوردین تمومه؟!نخیر!شوما گذشته هاتو بدهکاری جناب:)
مهران مهرگردون
ترم اولی ها چی؟...

قشنگ بود .لایک
پاسخ :
ترم اولیارو ما شیرینی میدیم خوبه؟:)
yasna sadat
کجااااااااااااااااایی
پاسخ :
زیر سقف خدا:)
علی . ج
چه زیبا نوشتین :))
پاسخ :
ممنون:)
آیه ***
چه شعر باحالی
بسی خوشمان آمد
امیدوارم امتحاناتونو بخوبی داده باشید
پاسخ :
ممنون.
خوب دادم.بجز یکیش که واقعن سخت بود:)
میچکا بانو
:)
موافقین هم رو دنبال کنیم؟! :)
پاسخ :
:)
خانومی ...
سلاااااام. 
خیلی خوب میشه اگه برای راحت تر شدن ادامه مسابقه یه پست به اسم " خدای من چه رنگیست " بنویسید. ممنونم 
پاسخ :
درجریان نیستم عزیزم:)
میثاق مشکوری
  به به
  عالی
 دنبال می شوید
پاسخ :
:)
yasna sadat
خیلی خوشم اومد از شهر..خیلی ممنون:)
شیرینی ترم اخری خودتو بخوریم ایشالاا
پاسخ :
ایشاالله:)
سحر ....
عاااااالی بود بمنم سر بزن 

لینک و دنبالی
پاسخ :
:)
نگار :)
به به مرسی بابت شعر ؛ )))

ایشالا امتحانات همه دانشجوها خوب باشه :))

شیرینی هم میدم ..چشم ؛ )))
پاسخ :
یادت نره وا:)
آقای سر به هوا ...
زیبایی در سادگیست !
پاسخ :
کاش دنبال زیبایی بودیم...
بهمن بهمنی
:) مام ترم آخریم
پاسخ :
موفق باشین.:)شیرینی!!!
ᗩᖇ☂ᕮᙢᓰᔕ ...
سلااام :))
قالبتو چجور ویرایش کردی ؟؟ 
پاسخ :
سلام:)
miss N....
زنـدگی شستن یک بشقـاب است................
چقدر خوب بود یـــــنی ...
پاسخ :
:)
یک آشنا
ساده بودن خیلی خوب هست ، ای کاش یاد بگیرم ساده بودن هم رو به پای حماقت ننویسیم :/
بله موفق باشید برای امتحانات :))
+سهراب رو دوست داریم
پاسخ :
کاش واقعا سادگی رو پایه حماقت ننویسن.کاش واقعا میفهمیدن...
♥ محجبه ♥
سلام

عیدتون مبارک :)
پاسخ :
ممنون عزیزم.همچنین:)
علی . ج
:)))))
پاسخ :
:)))
محمد علی
خیلی تشکر بابت هدیه :)
ایشالا همه موفق باشیم :) به خصوص شما ;)
پاسخ :
و به ویژه شما:)
ممنون.
عرفـــــ ـــان
عه به سلامتی تموم شد :)
خوش به حالت ...
مبارک باشه :)
من حلوا باید بدم ، ترم اولم
پاسخ :
کی گفته تموم شد؟؟من وسط راهم هنوز:)
بآنو آتشـ
:)
پاسخ :
:)
مترسک ‌‌
این شعر سهراب عالیه، حرف نداره ^_^
پاسخ :
بیشتر شعراش عالین
saied davoodi
احسنتکم ای جوان :)
بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود
این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!

مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده
گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !

استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان
دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !

فور یو:دی
پاسخ :
دمت گرم.ممنون.
nafas ※※
عالیییییییییییییییی :)))))))))))
پاسخ :
:)
Haa Med
خیلی زیبا بود.
حس خوبی به آدم میده.
در امتحانات هم موفق باشید.
پاسخ :
ممنون:)
هانی ^-^
خیلی خوب بود
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی