دوشنبه ۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۵

نمیدونم چرا جوابم به همه سولای دیگرون نمیدونمه...

خوبی؟

نمیدونم.

فلان غذا رو دوس داری؟

نمیدونم.

دوس داری بریم فلان جا؟

نمیدونم.

این لباس یا اون یکی؟

نمیدونم.

مسافرت فلان جا؟

نمیدونم.

منو دوس داری؟

نمی دونم...

نمی دونم...

نمی دونم...

همون قد که شما ها از نمیدونم شنیدنای من اذیت میشین هزار برابرشو منی که دارم میگم اذیت میشم.وقت کردین بفهمین...

 

خود من
soroosh unknown
جواب سوال و فکر میکنم میدونی .. ولی چه لزومی داره اون کسی که این سوال رو ازت کرده جوابشو بدونه ؟!
جواب ندادن شاید راه عاقلانه تریه ..!
پاسخ :
شاید...
از خودمم بی خبرم....
علی محمدرضایی

هم لینک شدی هم دنبال

ماه لیلی
چی بگم والا
پاسخ :
هیچی:)
افشین ..
درباره وبلاگتون رو دوست داشتم.
علی . ج
منم بعضی وقتا که حوصله ندارم "البته اکثر مواقع یعنی از 365 روز 366 روزِش رو حوصله ندارم :|" میگم نمیدونم :||
پاسخ :
ینی شاید منم بی حوصلم؟:|نمیدونم
آقای سر به هوا ...
نمیدونم :|
parisa .A
منم همینطورم دقیقا
+همدردیم !
پاسخ :

:(

Mr. Moradi
این سردرگمی خیلی سخته....:|
پاسخ :
خیلی...:|وقتی عذابش چندین برابره که هیچ کس نمیفهمه این نمیدونما و  و فقط جواب میخوان.
شبنم ع خ
سلام
چه جالب... این فقط تو نیستی که اینجوریی خیلی ادما هستن مث تو رنج میبرن و اذیت میشن... مث من 
من اکثر مواقع جوابم اینه... نمیدونم
همیشه مامانم و بقیه شاکین که ادم بیخیالیم با نمیدونم خودمو راحت میکنم ولی اصلا و ابدا اینجوری نیس...

چه قالب خوشگلی... عاشقش شدم
پاسخ :
سلام.
کاش میفهمیدن بیشترین عذاب واس خودمونه
نظر لطفته:)
یک آشنا
فکر کنم این نمیدونم گفتن ها و نظری نداشتن ، به نوعی خود کشی هست، اینکه خودت رو دردر جهان اطرافت نبینی
پاسخ :
فک کنم همین طور باشه
مهران مهرگردون
منم همینطور بودم ...به دلیل بی هدفیه...و بی اعتماد به نفسی...و تکرار روزهای مث هم !

راه حلش تغییره...چجوری؟...نمیدونم
پاسخ :
شاید....واقعا سخته.
محمد * شـــــــــورگشتی *
نمیدونم چی بگم!!!
پاسخ :
عب نداره
yasna sadat
نمیدونم هم گفتمش سخته هم شنیدنش!!
پاسخ :
خیلیم سخته...خیلی.
Haa Med
حالتون خوبه؟
نمیدونم :-))
پاسخ :
:):|
خانوم فیروزه ای ※※
دقیقا یه نفر اینجا هس که تیکه کلامش نمیدونمه :/
پاسخ :
من تیکه کلام ندارم.
عرفـــــ ـــان
منم خیلی میگم نمیدونم :/
پاسخ :
پس عینه خودمی
saied davoodi
در حال حاضر وقت دارم آیا؟
نمیدونم!
اگر وقت کردیم چشم.
:)
پاسخ :
مخاطبم شوماها نبودین که به مضحکه گرفتین.عذر میخام سوءتفاهم پیش اوردم
نگار :)
ایشالا بدونی بزودی :)))
پاسخ :
:)
صحبتِ جانانه
حل میشه
پاسخ :
خداکنه
مترسک ‌‌
چشم :|
پاسخ :
:|
آلبرت کبیر
الله اکبر :|
پاسخ :
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی