سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۳

-یه زمانی...ما بچه بودیم...عمو پورنگ میداد...اونم شبکه یک.مثه الان مسخره نبود.(البته نظره شخصیمه).اون موقع هام...فقط راه ارتباطی ایمیل بود و نامه.و همیشه ام یه عالمه ادم نامه میدادنو...

پورنگ همیشه میگفت نامه هاتونو به ادرس صندوق پستی..."4343-19395" بفرستین.حالا سوتی من کجاست؟؟اونجاست که فک میکردم باید بریم صندوق پستی که این کدشو رو پیدا کنیمو ناممونو بندایم توش.همیشم با خودم میگفتم "خب..عاخه نمیگه صندوقه کجاست که..."بعله!!ما اینیم.

-تا همین چن وقت پیش..فک میکردم "مستر بین" باهمه.ینی اقاهه..اسمش مستربینه.خودمم نمیدونم چی شد که بالاخره فهمیدم که...

مستر"بین"عه.

-اینم جدید ترین سوتی و داغ ترین اعتراف..

شنبه همین هفته بود که یه خانومی اومد یه لیست که چن تا توش سوال بود و داد...که خیر سرم جواب بدم.یکی از سوالاش این بود:

""چند مورد از اهداف"یک تا 10ساله" خود را بنویسید.""

اینم جواب من:

""بچه 10 ساله هدف داره عایا؟؟""

خودتون قضاوت کنین.من هیچی نمیگم.چشمک

خود من
محمد * شـــــــــورگشتی *

کم نیستن « سوتی » میدن اما « لو » نمیدن !!

قشنگ بود

پاسخ :
مچکر:)
نگار :)
خدایی دمت گرم با این سوتی هات :))))))
پاسخ :
دیدی عِرق ملیه دیگه:)))
شتید عِرغ و اشتباه نوشته باشما.گفته باشم
کلنگ همساده پسر
تا حالا روی ابرها کامنت نذاشته بودم که اونم به واقعیت پیوست!
این برنامه کودک که گفتین یعنی عموپورنگ را هیچ وقت درک نکردم!
ما که بچه بودیم یک بچه دو بعدی با یک پوشک در حالی که پک پک می گفت از سمت راست تصویر چهار دست و پا می رفت سمت چپ تصویر!
پاسخ :
اخی...الهی...دهه 60ای این؟؟خوش بحالتون:)
اقای روانی

سلام ، امشب شما مهمان وبلاگ من هستین :)

پاسخ :
مچکرم:)
ali_ sh
عه شما هنوززنده اید؟ خخخخ
پاسخ :
ناراحتی؟!!
♥ محجبه ♥
خخخخ
من فقط سکوت می کنم :-P
پاسخ :
خوب میکنی
parisa .A
الحق ک نابغه ای من بهت افتخار میکنم ب نوبه ی خودم چون از من ک بهتری ...
منم هیچوقت نگرفتم آقای لوبیا فازش چیه 
عاخه اقای لوبیا ؟!
پاسخ :
همون وات د فاز حقشونه :)
هامون هامون
شاید خیلی آدم هایی بیشتر از شما فکر می کردن اسمش مستر هست و فامیلیش بین...
پاسخ :
شاید...:)
yasna sadat
اخ اخ اخ عمو پورنگ قدیمااااا
پاسخ :
واقعنم قدیماش:)
avangard B.m
بچه ده ساله؟؟؟؟ :-)))
پاسخ :
بعله....اینطوریاس:)
Mr. Moradi
منم فکر میکردم مستر بین با همه :)) یه چند ماهوپیش فهمیدم :)
پاسخ :
خداییشم باید باهم باشه.:)
مترسک ‌‌
دمت گرم =))
پاسخ :
عه...بروم نیار ک:))
علی محمدرضایی
خیلی باحال بود
پاسخ :
مچکرم...:)
saied davoodi
خوابگاه که بودیم یه دفتر داشتیم از سوتی هایی که میدادیم!
آخر هفته ها میخوندیم میخندیدیم فقط :)
الان دست تقدیر من رو برده همون اتاق 4سال پیش!
ولی بعنوان مهمان اینجام الان.
کل خاطراتش زنده شد برام.
سوتی های باحالی میدی بخصوص این آخری :)
پاسخ :
غریبی نکن دادا...بوگو...:)
amir farhad
خوب سوتی میدی...خووووب.
ولی این سوتیه آخرت یه چیزه دیگه بود:)
پاسخ :
اره ...یا یکاریو نمیکنم یا میترکونم:))
پت pat
مگه اسم آقاهه مستربین نیست ؟
خخخخخخ
با عمو پورنگ هم موافقم قبلا خییییییییییلیییییییییییی قشنگ بود
در مورد اعتراف آخری هم باید بگم
واااااقعاااا من دیگه حرفی ندارم
:دی
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
پاسخ :
خوبه ک حرفی نداری:)))
رضا میزبانی
سلام
این بازی جذاب و خلاقانه را ببینید
https://cafebazaar.ir/app/ghazalina.binoghte/?l=fa
علی کرامتی مقدم
زیبا بود دوست عزیز قلم زیبایی دارید
پاسخ :
سپاس...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی