پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۹

وقتی یه فامیلی دارین که از در خونتون که وارد میشه فقط حرف میزنه تا دمه رفتنو از جاشم تکون نمیخوره...یهو میاد و کلهههه ظرفای شام رو میشوره.حتی قابلمه ای که از شستنش بدش میاد رو ،و به هیچ کس اجازه دست زدن نمیده...ینی شب قراره بمونه:)

عزیزم...ما که میدونیم نیتت چیه گلم...راحت باش.بخدا خونه خودته.مام که غلط میکنیم به مهمون از گل نازک تر نگا کنیم چ برسه به حرف.بی برو بشین خودم میشورم:)

جالب اینه که فقط رو ظرفای شب قبل موندن تاکید داره فردا صب تا موقع رفتن باز همون خانومیه که بود.

خدا خیرت بده.مارو که شاد کردی.خداشادت کنه.

خود من
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اعتراف می کنم خودم یه بار این کارو کردم :)
پاسخ :
پس خدا شمارم نکشه:))
حسین بهجتی
اینجور فامیلا زیادن
در ضمنشما رو دنبالیدم ما رو بدنبالید ممنون میشم 
پاسخ :
جدا؟پس چرا ما این شکلی نیستیم برا بقیه اخه
آقای سر به هوا ...
عالین این فامیلااااا :)))))
پاسخ :

اره واقعا..خودم که خیلی خندیدم:)))

یک آشنا
خخخ - من خیلی بدم میآدم مهمون یا مهمونی بی هماهنگی ، یعنی بد جور کفر آدم در میآد - خوب هر چیزی برنامه ریزی لازم داره - نمیشه که همینجوری اخه
پاسخ :

 نه دیگه این ادمو کلا ما پیش بینیش میکنیم.برا همین بگه نگه حواسمون هست;)

آقای روانی
یادم باشه اومدم خونتون دست به سیاه سفید نزنم :))
پاسخ :
شما بیا نمیخواد ب چیزی دست بزنی:)))
محمد * شـــــــــورگشتی *
همونشم خوبه ...
پاسخ :
چ عجب از این ورا...
نه دیگه حرص داره.خوب نیس
آیه ***
چقدر شبیه یکی از فامیلای ماست:)
پاسخ :
همه یکی یدونه از اینا دارن:)
ویار تکلم
بازم خوبه که این کارهارو میکنه و میمونه :)
پاسخ :
اخه فقط همین یبار؟؟!!کمه.:)
نگار :)
بدتر وقتیه که صبح زود هم بیدار بشه :|
پاسخ :
اتفاقا بیدارم شده بود☺
یک من
خیلی ممنونم که طرف های ما هم اومدی :)
پاسخ :
شرمندم...ببخشید:)
علی محمدرضایی
ماهم ازاین فامیلا داریم
پاسخ :
عه...پس درک میکنیم.
yasna sadat
بزار بشوره ظرفا روراحت باشه!!!:)))

یکی مث من که  خیلی تعارفیه تو  مهمونی خیییییییییییییییییییییلی اذیت میشه:/
پاسخ :
راحت گذاشتمش ولی تا تموم شدن ظرفا مجبور شدم الکی پیشش بمونم.:/
آقاگل ‌‌‌‌
خخخ
این چه کاریه!
آدم باید مثل من باشه. 
بخوام شب بمونم بخوام برم فرق نداره. چه مهمون خونه آشنا باشه چه غریبه میرم چایی دم میکنم میخورم. هروقتم دلم بخواد میرم سر یخچالشون میوه میزنم حتی!

پاسخ :
چ خوب ک اینقد راحتی.خیلیییییی خوبه:)
یک من
چه داغون ..
پاسخ :
بعله:)
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
آقاااااااااااااااااااا ول کن بزار بشوووره ما که عصن ازین فامیلا نداریم دستام مث ملخ پوست اندازی کرد تو این چند وقت کهههه از بس من شستم و روفتم:))))خداااااااایا ازین فامیلا پیلیز:)
پاسخ :
الهی....ولی من خودم معذب میشم.و گرن از خدامه بشوره:)))
Lady cyan ※※
^___________^
از این فامیلا زیاد داریم کلا
میان یه دو سه ماهی پلاس میشن اونجا چه برسه به یه شب :/
تو چرا دیر به دیر پست میذاری دختر :)
پاسخ :

نه..این چون تو شهرخودمونه یه شب موند.وگرنه به زورم نمیره.

شرمنده..درگیره امتحانو کلاسو...خیلی بیخودی وقتمو گرفته.جبران میکنم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی