پنجشنبه ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶

سلام.دیدم حس درس نیست...گفتم یچی بگم لااقل حال خودمو خوب کنم.والاع...این ترم اصلننن خوب نبود.از نظر درسی.نمونش اینکه با اقتدار امتحان امروزمو ندادم :) ولی شنبه و یکشنبه دوتا دارم که خدا بخیر کنه.بخدا گفتم:این ترم خوب تموم شه...از ترم بعد میخونم:))شماهام میگین نه؟!!;)ولی دعام کنین.اصن هیچی نمیخونم.مامانم میگه:میخوای کل ترمتو حدف کنی؟؟اونقد ذوق کردم که خدا عالمه ولی حبف داشت تیکه مینداخت

خب اول بگین اگه سیم لب تاب از برق کشیده شه و لبتاپ خاموش شه چی میشه؟؟جک نیس بخدا.دوبار پام گیر کرده سوکتش دراومده .میترسم از بارسومش:)

طبق اخرین تحقیقات انجام شده توسط خودم روی خودم محققان اعلام کردن که رابطه  ی بین حس نمیدونم چندمم که شنواییه با درک و فهمم خیلی وقته قطعه.:| حالا چراشو نمیدوم...الله واعلم ولی مهم نتیجشه.نتیجشم اینه که هر چند وقت یبار که اهنگ یا یچیزی از گدشته های دوووررر...(اون موقعا که شما نبودین)میشنوم تازه یه سری لغات و درک میکنم.و واسم معنا پیدا میکنه..مثلا چی؟؟اها...اون قضیه پارمیدا اینا رو یادتونه؟؟یچی تو همون مایه ها.مثه...

یه آهنگه بووووددددد....واسه گروه آرین بوووود....اسمشم پرواز بود...یادتونه؟؟یجاش میگقت "ما دو بالِ"ینی ما دو بال هستیم.:)فهمیدین چیشد یا ادامه بدم؟؟خب...این سه لغتم پتانسیل یه واژه بودنو دارن دیگه.ندارن؟؟؟

حالا اینو بگم بچه بودم.و الان که بزررررگ شدم فهمیدم.آهنگ علیزاده رو کجای دلم بذارم؟؟تو اهنگ "همینه که هست".یجاش میگه یچی تو این مایه ها که(دقیق این تیکشو حفظ نیستم) دل من -دل تو –"صدا"شون یکیه.فک میکردم میگه "سه"تاشون یکیه.بعد عاقا هی حساب کتاب کیردم میدیدم هر جور حساب کنی دوتا دله.چطوری "سه"تاش یکیه؟؟که پس از کلییی تفکر عالمه به این رسیدم که مثلا:"دل من و دل تو و دل جفتمون "سه تاش یکیه.و این گونه خودم خودمو قانع کردم.:)شماهام اینطوری خودتونو قانع میکنین عایا؟؟یا فقط من نابغم!!!!

چقد استیکرای بیان زشت شده..با روحیاتم نمیسازه:))))

 

خود من
Tamana .....
ایشالله در اون حدم نمیشی که به حذف برسه یکمم بخون تنبل
پاسخ :
تنبل؟؟؟؟بامنی؟؟؟؟o-Oعزیزم ....سوابق منو چک کن بعدا اینو بگو.خوبه خاستگار ادم بیاد تو بیان تحقیق:)))))
ولی خب اره...یکم تنبل بازی دراوردم این ترم.ینی خیلییییی تنبل بازی دراوردم ک همش داستان داره.میگم براتون به وقتش:)
Lady cyan ※※
سوال من از نابغه جان این است که عایا بیان استیکر دارد؟! 
:دی 
نابغه جان امتحانا تموم شد, دیگه نه؟
اومدی بمونی یا باز بری بیای:-(
پاسخ :
یروز یه پست میذارم راجبه استیکر...واقعن با این وضع لازمه.
نه عزیزم.فردا و پس فردا دارم.اخریشم میفته 29ام.ولی هستم.مرسی از لطف و مهربونیت:)
نگار :)
منم همیشه آخر ترم میگفتم از ترم بعد میخونم..ولی درسم تموم شد و هیچوقت اون ترم بعد نیومد :|

خدایی توجیهاتت خیلی بامزه بود واسه اون دل ها :دی
پاسخ :
اره خب.توجیهه دیگه.ولی قول میدم ترم بعد درسمو بخونم...کلاسامو برم...و....کلا ادم شم:)

آقاگل ‌‌‌‌
خب باتریش رو بزار توش.
بعد وقتی صد درصد شارجه باتری چندد دقیقه از برق جداش کن تا برسه به نود الی نود و پنج. حالا بزنش تو شارج. این شکلی دیگه از باتری استفاده نمیکنه! و مستقیم از برق استفاده میکنه. اگه بری روی علامت باطری هم زده : plug in- not charging فک کنم.
دیگه حالا اگه اشتباهی سیم هم جدا بشه اتفاقی نمی افته.

پاسخ :
اوووو...مچکرم دادا...چشمممم...ممنون واقعن.
محمد * شـــــــــورگشتی *
« دل من - دل تو سه تاشون یکیه »
همین عنوان قشنگیه...

اون راه حلی که ته پست بهش اشاره کردین، هرکسی بهش نمی رسه ها!! خخخخ
قدر خودتونو بدونین
پاسخ :
مچکر...
چشم حتمن.
یک من

ببخشید نظر قبلی رو با موبایل گذاشتم و پر غلط تایپی بود . و یکی هم نیست بگه که آخه با کیبورد هم میزنی پر فلطه .. چون موش دنبالم می کنه و سرت تایپم نوره ... به همین علت غلط خیلی بالا میره ..

بیان استیکر نداره .. ولی خب من سریغا نظر گذاشتم رکورد زدم ..

یک دنیا ممنونم از نظری که گذداشتی ..

ولی من رمضان رو دوست دارم و عاشقشم و الان متاسفانه امکانش رو ندارم ..

و خیلی ناراحتم ..

ممنونم بابت لطفت

پاسخ :

اره دادا...میدونم نمیتونی.فداسرت.برگشتی جبران کن

مهران
کلا با حرص خوردن برای درس مخالفم...نمیدونم چرا

و کلا با لذت بردن از چیزایی که آدما مخصوص خودشونه موافقم...میدونم چرا !
پاسخ :

متوجه نمیشم منظورتو از چیزایی که مخصوص خودشونه!!وگرنه میگفتم چرا.

منم موافق نیستم.ولی مجبورم حرصشو بخورم

آقاگل ‌‌‌‌
من تحقیق کردم اگه پات گیر کنه به سیم لبتاب و در بیاد قطعا برقش قطع میشه!
و اگه باتری داخلش نباشه خاموش هم ممکنه بشه.
.
استیکر بیان؟ کجا هست؟

پاسخ :
ببخشید اشتباه کردم از استیکر حرفیدم.
خب باتری توش نبود دیگه:))))
مترسک ‌‌
استیکر؟ بیان؟ جانم؟ :|
کجاش استیکر داره؟
پاسخ :
وسط متن ی چیزایی میشه گذاشت.منظورم پیکسل و ایناس فک کنم:)
من :)
وااای
اینجاروووو :)
چه حس خوبی
آدم فک میکنه درست رفته رو ابرا :)
پاسخ :

خوب عزیزم...اینجا آسمونه .منم فرشتش:)))شوخی کرردم.ولی اینجا اسمونه.اسمونه ابیه ما

خداروشکر که حست خوبه:)

یک من
بیان مگ استسکر داره
نارس لب تابت چیزیش نمیشهخوشالم پست جدید داری نظر اولمبا پستت چند ثانیه تفاوت دارناااا
عاره
پاسخ :

مچکر دادا...اره خودمم تعجب کردم اینقد سریع واقعن!!!ممنوووونن:)

بیان چی چی داره؟؟؟خب مبارکش باشه.حالا باید ب رخ بکشه!!

یک من
اول!!!
پاسخ :
جان؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی