سه شنبه ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۴

همین یک شنبه ای بود.صبح مثه خانومای گل پاشدمو حاضر شدمو آق بابا زحمت نمودن دخمل جیگرشونو رسوندن و من در کمال آرامش تو این گرما رسیدم.خوشحال و خندون رفتم سر کلاس و خداشکر دو سه نفر فقط بودنو تونستم یجای خوب جلو کولر (این کلاس ما شبکه کولرش گوشه کلاسه و بنده خدا استاد و نفرات روبروییش همیشه خدا در گرمای شدید بسر میبرند.برا همین تو یه کلاس 48ظرفیتی که 60 نفرشاگرد گرفتن جای خوب نعمته.چون تایم کلاسم زیاده گرما حوصله و یادگیری و ...رو کم میکنه.)خلاصه..نشستمو.گوشیمو ذرآورذمو هندزفری رو گذاشتم که مثلا آهنگ بگوشم این نیم ساعته مونده رو.گفتم حالا که کلاسم خالیه تقریبا صداشوکم کنم که یه وقت شنیده نشه از بیرون.خیر سرم شعور به خرج دادم.خلاصه ..آهنگو گذاشتم دیدم صداش خیلی کمه.بیشترش کردم دیدم بازم کمه.گفتم حتمن چون اهنگه حالت وویس داره ولمه خودش پایینه.برا همین بیشترش کردم.که یهو متوجه شدم...

اصن هدفونه وصل نشده:|ینی سوکتش خوب نرفته جاش...

خدا سرتون نیاره..از خجالتم حتی برنگشتم ببینم اون دو سه نفری ک سر کلاس بودن در چه حالن.

دیگه وااااقعا چیزی برا گفتن ندارم...:|

خود من
پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یه دفعه تو اتوبوس این بلا سرم اومد، فک کن کل بی آر تی داشتن به من نگاه می کردن. هیچی دیگه پیاده شدم با بی آرتی بعدی رفتم. انتظار نداشتی که ده تا ایستگاه رو زیر نگاه های اونا طاقت بیارم:)
پاسخ :
دمت گرم...
ن خوب کردی پیاده شدی.دیر رسیدن بهتر از ضایع رسیدن است:)
yasna sadat
خخخخ اخییییی
Tamana .....
وای منم یبار با یه گروه رفتیم بیرون حالا همه دارن حرف میزنن منم اهنگ قردارمو با هنزفری گذاشتم که این اومد سرم خخخخخ
Tamana .....
وای منم یبار با یه گروه رفتیم بیرون حالا همه دارن حرف میزنن منم اهنگ قردارمو با هنزفری گذاشتم که این اومد سرم خخخخخ
ح.آ :)
وای خدا D:
برای همینه که کلاس های تابستونی رو نمیرم ؛ چون مطمئنا سوتی ها توی این کلاس ها بیشتره :|
آهنگ چی بوده یعنی ؟:))
پاسخ :
بخدا یادم نمیاد چی گوش میدادم.فک کنم دیگم گوشش ندادم:)
تابستوت کلاس برداشتن واقعن.... :/
سُـرور ..

D:

ترکیدم

پاسخ :
وا...حالا اتفاقی نیفتاده ک...ترکیدنت نگه دار بعدا یه سوتیه بهتر میدم اونجا خرجش کن.حیفه از الان بترکی:)))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
حالا یبار دوستم برا من یه چیز خاک بر سری تو ویس گفته بود منم تو ماشین در کانون گرم خانواده درحال رفتن بسفر...

خلاصه صدای ویس چون کمه زیادش کردم و هنذفریام تو ویس قاب گوشیمم یه جوریه که هیچوقت هنذفریم قشنگ وصل نمیشه یه نمش بیرون میمونه و وصل نمیشه...

با نیش باز ویس و باز کردم که دیدم خدایا چرا صداش پخشه همینجوری داشتم ویس و میگوشیدم کرم میکردمممم که حرف خانواده قطع شد....منم تا رسیدن کلمو چسبونده بودم ب صندلی راننده به با صورت قرمز فقط فش ممیدادم به خودم زمین و زمان و صدالبته دوستم:)))اینه که میگم وحشتناک درکت میکنم:)))
پاسخ :
اووووففففف....چ افتضاحی...من  سر وویسا که هدفون کامل میذارن:)
یک آشنا
خوب البته خیلی به نوع اهنگ داره میزان خجالت :/
ولی برای منم پیش اومده ، خدا رو شکر موزیکای من خارجکین ، کسی چیزی نمی فهمه :))
پاسخ :
شما باکلاسی ما چی؟؟:)))
خداروشکر اهنگ ضایعی نبود بنظرم.اصن بار اولم بود گوش میدادم.میخواستم تازه ببینم چیه.تو تلگرام برام اومده بود.شانس نیس ک
ف. ش.
D:
خوبه که هنوز شما متوجه شدین D:
پاسخ :
اره بخدا...فک کن وولومو میدادم ته.فاجعه میشد
مترسک ‌‌
البته واکنششون بستگی به خود آهنگ هم داره که چی بوده باشه! D:
پاسخ :
بعید میدونم واکنشی انجام داده بودن.ینی من ک ندیدم:)
آقاگل ‌‌‌‌
حالا چی گوش میدادی؟ :)))
از سری سوتی های یک نابغه:دی
پاسخ :
یادم نیش چی بود.ولی خز و جوادی نبود:))
میثم ر...ی
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی داری.
انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی
پاسخ :
سلام.ممنون از شما
ویار تکلم
همین اشتباه رو یکی از دوستان من هم انجام داد اما پایانش به خوبی شما تموم نشد :)
پاسخ :

عه!!!بنده خدا!!کاش اونم چایانش خوب میشد.

گل نرگس
:)
پاسخ :
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی