يكشنبه ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۵

+ همیشه دلم میخواست وقتی تو اِکسل این غربیلک وسط موسو میکشم برسم تهه صفحه.از یه جایی به بعدم اون نشانگره اندازش دیگه کوچیک نمیشه ولی شماره میندازه.من تا 3000رفتم شومام خواستن بقیه شو برینwink.

 + همیشه دلم میخواست وقتی میشینم پایه نت یه ساعت همون یه ساعت باشه...به 45دقیقه ام راضی ام.ولی لامصب همش 5دقیقس.sad

+ همیشه دلم میخواست عضو یه گروه خرابکاریه مثبت باشم.از اونایی که شهر و بهم میریزن برا کمک به یه قشر(اصنم تحت تاثیر استپ آپ 4نیستم)laugh.چرا تو کشور از این گروهای باحال نداریییییییییییییییییم!!شوما ها پایه این؟؟پتانسیلشو داریما!!!!yes

+ دلم میخواست استاد یونی بشم بعد تو کله ترم به بچه ها سخ بگیرمو بیچارشون کنم ولی سره امتحان ترم 2سوّمه کتابو جزوه ووو ...براشون حذف کنم.حیف شد دیگه!!! اگه شده بودم الان تو دانشگاهاتون من استادتون بودم.همتونم بیس میشدین.

+ هنوزم دلم میخواد جدول ضرب یادم برهsurprise.بابا!! الکی که نیس!! فضا اشغال کرده تو حافظم.جا برا بقیه فرامیل ندارم.هرچقدم زور میزنم یادم نمیره.حالا اگه بخوای یه چی یادت بمونه ا!!جون میکنی عاخرشم درس جایی که میخوایش یادت میره.

+ یکی دیگه از آرزوهامم اینه که 22بهمن بیفته تابستون.یا...روز قدس بیفته یه روز بهاری که ماه رمضونم نباشه!والاع!!مردم ما اذیت میشنا!!!هیچ کسم عین خیالش نیس.indecision

+ همیشه دلم میخواست رئیس جمهور امریکا(حالا هر کی که هس)عاشقم بشه و بعد منم شرط ازدواج بذارم که کلا باید با ایران هماهنگ باشیو کلی به ملت شریفمون حال بدم و اینم بگم که دست از سره فلسطین و هرجایی که اشغال کردین بردارین.بعدم باهاش ازدواج کنمlaugh.مذاکرات و توافق همه چیو خراب کرد.crying

+ همیشه دلم میخواست فرستاده بشم به فضا بعد تحت فشارهای اونجا بترکمعد همه ذراتم اونجا معلق میشد و کلی نویز مینداخت رو ماهواره های فضایی.cool

+ همیشه دلم میخواست بچه که بودم یه روز که نذری داریمو بابامینا دارم بهم یاد میدن که وقتی مهمونا اومدن اگه گل اوردن بگو خودتون گلین چرا زحمت کشیدینو اگه شیرینی آوردن بگو خودتون شیرینی این و اینا...

مهمونامون با گوسفند بیانlaugh.خیلی بدجنسم نه؟؟wink

....................

آنچه در پست بعد خواهید خواند:

این پست متعلق به شوماست.هر کسی،متنی،شعری،دست نوشته ای،انتقادی به من،فحشی به من،پیشنهادی،نظری،یادداشتی ،هر چیزی که دلش میخواد رو بنویسه و خصوصی بفرسته تا مجموعش تو پست بعد به اسم خودتون ثبت بشه.اگه میگم خصوصی چون کامنتای این پست بدون تایید نمایش داده میشه و اگه خونده بشن خز میشن.

باشد که باشیم...smiley

 

خود من
مهدی اصغری
عالی
پاسخ :
مرسی:)
آذین &گیتی
سلام

عجب آرزوهای جالبی...

اون رئیس جمهور آمریکا به نظرم خیلی احتمال داره به واقعیت بپیونده...خخخ
حواستو جمع کن...اگه وبتو بخونه حتما عاشقت میشه...

گفته باشماااا....
خخخ

:)))))
پاسخ :
واقعن؟؟خب دیگه!!زشته من بهش بگم شوما ازش دعوت کنین بیاد وبم یه بهونه شه برا اشنایی:))
toka. ta
پست جدید لطفا :)
پارسا قلندر
من ببخشیدا زیادی گشادم از مطالب زیاد خوشم نمیاد 
بخاطر همین درسامو افتادم خخخخ
من هم لینک هم دنبالتون میکنم 
ممنون
بازم شرمنده 
پارسا قلندر
اپم خوشحال میشم سر بزنید 

یه چی بگم ناراحت نشدید 
ب این لینک برو عکسرو ببین :) 

http://uupload.ir/files/ero6_1428585001517.jpg
پاسخ :
ینی نخوندین دیگه:))عب نداره:)
بخاطر صداقتتون هم لینکتون کردم هم دنبال:)
نیمه سیب سقراطی
22 بهمن بیفته تابستون ؟؟؟؟ 
چه توقعاتی داری خدایی :))))))
پاسخ :
دیگه ادم خاص خواسته هاشم خاصه دیگه:)))
toka. ta
وای خدا چه قالب قشنگی!!

من به اینا میگم آرزو های ملوس! :)
پاسخ :
چه عجب!!!اومدین:)
بعله قالبم خوشگله.اصلنم بخاطر چشمات نیس:)))
مرسی عزیزم.
ارزو های ملوس؟؟بجای ارزوهای نابغه!ینی نابغه ملوسه الان؟؟O-oیکی منو روشن کنههههههههه!!!!
:D
مهدی سالم اندامی
سلام وبلاگ ات خیلی قشنگه 
اگه خواستی تبادل لینک کنیم خبر بده 
پاسخ :
سلام.ممنون.:)
آقای سر به هوا ...
ماشالله با این ذهن آماده ای برای ساختن یه فیلم :دی
پاسخ :
اگه تهیه کنندگیشو قبول کنی...میسازیم:))
آیه ***
ازت خیلی ممنونم
همیشه زمینه ی شادی و نشاط ما رو فراهم می کنید:))
پاسخ :
قوبانت...فددات...ستاره بچینی...ازم تعریف کنی...کامنت بذاری ...بوس بوس:)
مجید تـ
اتفاقا من تو فکر یه گروه تروریستیِ درست‌کار(برخلاف گروه‌های تروریستیِ خراب‌کار) هستم. بیاید استارت‌اش رو بزنیم :))
پاسخ :
بعله!!!میخوی بگیم علی مسعودی بیاد استارتشو بزنه؟؟؟کارشو بلده آ...روشن میشیم:))
ف. ش.
D-:
چه آرزو هایی (-:
پاسخ :
بعله...نابغستو آرزوهاش:)
عرفـــــ ـــان
به هیچ کدوم از آروزوهاتم که نرسیدی !
من جایِ تو بودم حسابی افسرده میشدم ...
البته الان جایِ خودم هستم و بازم افسرده ام !
پاسخ :
چرا دیگه!!الان به یکیش رسیدم.به لطف دادامحمد علی:)))
افسردگی؟؟؟بیخیال!!نگوو!!!نگو دادا!!!ادم برا چیزی افسرده میشه که ارزششو داشته باشه.حالا تو خیلی حساسی آرزوهاتو بوگو ما تورو برسونیم:)
نفس سادات ......
عالیییییییییییییییییی بود عالییییییییییییییی
فدای اجی گلم بشم.
پاسخ :
مرسی عزیزم:))
negar .s
وای کاش تو استاد ما میشدی :)))
بعضی از این خواستنات خیلی خطرناکن :دی
پاسخ :
بعله!!کاش من استادتون بودم واقعن:))حیف شد!!شانس ندارین که:))
ماه لیلی
:-)
پاسخ :
:)
saied davoodi

چنوقت بود نشنیده بودم این کلمه رو عذاب وجدان داشتم! :دی

پاسخ :
عخی...از این به بعد بیشتر مینویسم حسه غربت نگیرتت:))عذاب وجدانتم کم بشه:))
yasna sadat
خخخخ
خیلی باحال بود ایول
پاسخ :
دمه شومام گرم:)
دخمل تنها
عالیییییییی

پاسخ :
ممنون:)
دخمل تنها
عالیییییییی

پاسخ :
مخسیلی:)
مهران مهرگردون
همیشه دلم میخواست شعبده باز باشم...و فقط خودم بتونم یه حقه رو اجرا کنم و شعبده بازای دیگه نتونن ... بعد ها فهمیدم پول توش نیست ول کردم :)
پاسخ :
عخی....اکشال نداره بیا ارزوهاتو با من به اشتراک بذار از توش پولم درمیاریم:)))
علی . ج
اکسله باحال بود
ههههههه
پاسخ :
:)
علی . ج
اکسله باحال بود
ههههههه
پاسخ :
بعله!!!ولی دیگه باحال نیس!چون بهش رسیدم:)
محمد علی
+ کلید کنترل + جهت پایین رو توی اکسل بزن ، میره به آخرین سطر که شماره شم 1048576 هست ! ;)
پاسخ :
مرسی عزیزم!!از اینکه منو به یکی از آرزوهام رسوندی!!:)
بچه ها!!باد یکیشو برگردوند:))

ولی خداوکیلی اگه با روند خودم پیش میرفتم!!چن سال دیگه به اون عدده میرسیدم؟؟:/
:D
saied davoodi
افتخار میدین میزارین مطالبمون تو وبتون چاپ بشه:دی
.
اون گوسفنده خوب بود منم دوسدارم بگم.

پاسخ :
شوما اول مطلبتو بده بعد اگه اگه چاپ شد بیا تشکر کن:)))
شومام بدجنسینا!!:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی