شنبه ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۹

زندگی همین لحظه ایست که منتظر عبورش هستیم...
چه کسی میداند تا آخرین نفس چقدر مانده...
آسان به یک دیگر اخم هایمام را نفروشیم... "رها:)"

 

 

همیشه دلم میخواد یک روز زندگی کنم   "Haa Med"

 

 

...................................................

دانش جوی جدیدالورود را گفتند این ترم بوقی بودن به چه یافتی؟

گفت از بی‌ادبان!!!!

س.ن: دانشجوی جدیدالوروده دیگه، نمیشه ایرادی ازش گرفت. wink  "آقاگل"

 

 

به درد هم اگر خوردیم ، خوب است

به شانه بار هم بردیم ، خوب است

در این دنیا که پایانش به مرگ است

برای هم اگر مردیم ، خوب است!!      "آقای شورگشتی"

 

 

......................................

 + این 4 دوست گلم تو لینکدونی وباشون هست.به ترتیب:رهاتر از دریا،فردایی درکار نیست،آقا گل و آخدا.

+مرسی از همتون:)   

                                     

خود من
بهروز دلاور
موفق باشید
پاسخ :
ممنون.شومام همین طور:)
negar .s
کجایی تو؟

عیدت مبارک :)
پاسخ :
زیر سایه شوما:)
مرسی.همچنین:)
اقای روانی
چه خوب شده اینجا :)
پاسخ :
خوب میبینین شوما:)
آقای دارستانی
سلام اگر با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید خبر دهید. ممنون
مـــیـــمـــ ...
آدم تو ابراس
آپ کن :)))
پاسخ :
:)
ماه لیلی
قشنگ بودن:-)

پاسخ :
:)
مجید تـ
نامرد آقاگل منظورش من بودم :))
پاسخ :
منظورش هممونیم:)
parisa .A
جمله دومی رو دوست داشتم قشنگ بود:)
پست ِ جالبی بود درکل!
پاسخ :
:)
toka. ta
چه فیلسوفانه!
آذین &گیتی
خیلی خوب بود این پست
دست شما وسایر بانیان خیر درد نکنه
به قول خودتون تچکر:)))))
آلبرت کبیر
آفرین به شما :دی
آقای سر به هوا ...
قشنگ بود ...
محمد علی
خب آره ، ببخشید ، باس زودتر میگفتم
نه بابا ، بیخیال :)
پارسا قلندر

به درد هم اگر خوردیم ، خوب است

به شانه بار هم بردیم ، خوب است

در این دنیا که پایانش به مرگ است

برای هم اگر مردیم ، خوب است!!      "آقای شورگشتی"


با این حال کردم :|||| لایک داشت :|||||

اپم خوشحال میشم بیای :|

پاسخ :
:|اینطوری لایک داشت؟؟:))
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
ممنون از همه D:
پاسخ :
ممنون از شوما:)
yasna sadat
عااااااااااااااااالی مخصوصا ترم بوقیه خخخ
پاسخ :
عه!!پس از اقاگل تچکر بکنیم.نه؟:)
محمد علی
میخواستم منم مطالب بگم خب ... :/
پاسخ :
عه...:(خب زودتر میگفتی!اکشال نداره یه پست میدم واس شوما.چطوله؟:)
عرفـــــ ـــان
چرا تازکی همه وبلاگا نظرایِ همرو جواب میدن جز من ! :|
یعنی نظرام انقدر بده ! :/
الان سومین وبلاگ هستین برایِ همین خیلی بهم برخورد ...
ولی مشکل از منه باید خودمو اصلاح کنم شاید دوست ندارین جواب بدین ...
پاسخ :
عه!!!من واقعن معذرت میخوام ولی قصدی تو کار نبوده.دیدم کامنتتون درباره شخصه شورگشتیه گفتم خودشون بخونن بهتره تا اینکه من جوابشونو بدم.به دل نگیر:)
مهران مهرگردون
متشکر از همتون
مهران مهرگردون
متشکر از همتون
پاسخ :
ممنون از شوما:)
مهدی اصغری
عالی بود
پاسخ :
:)
هامون هامون
واقعا پست زیبایی بود..
و لذت بردم..
ممنون از کامنت زیبای شما :)
در مورد انتخاب هاباید بگم من مورد دوم رو انتخاب کردم . بعد عاشقش نبودم 
اما منو عاشق کرد و زندگیمو شیرین کرد .الان ن اون درد میکشه و نه من ..پس..
ما عاشقم هم شدیم.پس انتخاب اون شخص صحیحه ..
ولی خب نظر شمام محترمه.
منتظر حضور گرمتان مجددا هستم
پاسخ :
مرسی از نظر لطفتون.پست نوشته های دوستان بود.منم از اونا ممنونم.
خداروشکر...ولی میتونم تصور کنم چقد اولش برا اون سخت بوده.خوش بخت باشین:)
بله حتمن.
saied davoodi
چه پست قشنگی :دی
پاسخ :
بعله!!!خیلیم زیباست:)
محمد علی
عه ... :/
پاسخ :
چلا؟؟
علی . ج
:)))
پاسخ :
:))):)))
عرفـــــ ـــان
آقایِ شورگشتی خیلی خوب بود :)
پاسخ :
بعله...برا همشون خوب بود;)
Haa Med
آهان پس گفتید کامنتتون رو برداشتم واسه همین بود.
آلزایمر گرفتم.
مرسی.
مترسک ‌‌
:)
پاسخ :
:):)
ما عادت داریم بیشتر از چیزی که میگیریم پس بدیم:)
negar .s
عه منم باید بگم؟!
پاسخ :
آره!تو پست قبل گفتم بگین!نگفتم؟;)
نفس سادات ..
خییییییییلی قشنگ بودن.مرسی
پاسخ :
از نویسنده هاشون تشکر کن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی