شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۵

تایم خالیمون بود و همه دور هم جمع نشسته بودم تو کتابخونه و حرف میزدیم.(بله کتاب خونه ما جای ح زدنو نماز خونه ما جای درس خوندنه)

غزاله گیر داد:

غ:پاشو بریم اب انار بخوریم.

من:اب انار نه.فقط اب زرشک.

غ:خوب باشه.آب زرشکم داره.

من:خستم...دوره...کیفهمم سنگینه.

غ:"خودم"!!!بریم دیگه!!;)

من:اگه بچه ها ماشین آورده باشن.باشه.

....

من رو به همه:بچه ها کسی ماشین آورده؟؟

غزل خیلی شیک و مجلسی:

-ماشین حساب؟

-ماشین حساب مهندسی؟

من:عزیزم...ماشین(دستمم به حالت سوییچ تکون دادم که متوجه شه)

دوباره غزل با اطمینان کامل تر:

-جزوه ماشین؟؟

من: :|

-کتاب؟؟

:|

-حل تمرین؟؟

:|

من:عشقم...ماشین!!وسیله حمل و نقل...

خودتون غزل رو تصور کنین:)))

........................................

بعله...نابغه که باشی دوستاتم نابغه میشن:)

++جا داره تشکر کنم از آقای مهندس خوشبخت که مهمونشون بودم و از همه کسایی که لطف کردن و لطفشونو شامل حالم کردن...سپاس...:)

خود من
زینب :)
این ماشین واس ما هم خاطره شده ماشین که میگی بین واحد درسی و خود ماشین شک میکنی😂
پاسخ :
خوشحالم:)))
آذین& گیتی
آب زرررررررشـــــــــــک
اوه اوه
نوش جون
موفق باشی
:))
پاسخ :
سلامت باشی:)
هامون هامون

بسیار هم زیبا

پاسخ :
سپاس:)
toka. ta
سلام دختر جان
دلم برایت تنگ بود بی وفا!
خوبی؟

ماشین؟! :)))
پاسخ :

سلام عزیزم...منم دلم براتون تنگ شده بود:)

شکر...توخوبی؟

بعله.ماشین:)

یک آشنا
خخخخ 
آخه یکم پیاده روی هم خوبه ها ، اصلا برای روحیه آدم خوبه 
پاسخ :
خسته بودیم....خسته:))
علی محمدرضایی
.....................
پاسخ :
چرا؟!!:))
صحبتِ جانانه
موفق باشی:|
پاسخ :
سلامت باشین:))
بآنو نارینـ
دوستای صمیمی کارای قدیمی :دی
:)
پاسخ :
بعله....:))اینطولیاس
Mr. Moradi
چه ماشینایی وجود داشت و ما خبر نداشتیم :| :))
پاسخ :
الان یاد گرفتین؟؟مدیونین اگه یاد نگرفته باشینو نگینا:)
علی محمدرضایی
حتما به وبم سربزن وجوابتوبخون
پاسخ :
چشم
نگار :)
ماشین :)))))

من عاشق آب انارم :)
پاسخ :
نچ...فقط اب زرشک
Tamana .....
 اکیپ نابغه ها :)
پاسخ :
عضو جدید میپذیریما:))
yasna sadat
خخخ منم فک کردم خودشو زده به اون راه.اخرش ماشین داشتن یا نه حالا..یا اب زرشک پر؟:))
پاسخ :
نه نداشت:)
اره پر:((
آقای بلوطــــ
داعش ندُزدَتون؟!
میرید بیرون مواظب باشید :)
پاسخ :
نه حواسمون هیت.ولب داعش چرا؟؟!!فرار مغزاییما:)))
saied davoodi
اول فکر کردم دوستتون به شکل نابغه آسایی داره شمارو سر کار میزاره! بعد دیدم نه باید فکر میکردم که ایشون خودش سرکار رفته بوده بنده خدا :)))
.
خدا برا هم نگهتون داره نوابغین مملکت :دی
میگم یه موقعی گرفتار قل خوردن مغزها نشید؟ :)))
پاسخ :
نترس نمیشیم:))
خدا ما رو براتون نگه داره:)))
ali_ sh
بح بح بح چ دوستای خوب و پایه ای خخخ
پاسخ :
بعله:))
مترسک ‌‌
خدایا خداوندا جوانان ما را بفرما! D:
پاسخ :
آمین:))
عرفـــــ ـــان
تا حالا این همه نابغه یه جا ندیده بودم :)
پاسخ :
الان دیدی؟!آرزوت برآورده شد:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی