چهارشنبه ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۶

سلام.خوبین؟سال نوتون مبارک.ایشاالله صدسال به این سالا

جاتون خالی..بچه بودم.بچه ی بچه ام نه آ!!!ولی خب!!زیر 10-11سال.

یه روزی مامانم گفت برو فلان چیزو بخر.منم رفتمو بعد از اینکه به آقای فروشنده(که هنوزم تو همون سوپری مشغول و موجوده)سفارشارو گفتم به اضافه اینکه:

-یه ژله ام بدین.

+چیشو بدم؟(چ طعمی؟orچه رنگی؟)

-سبزشو

(فروشنده که جوون بود و خودشو درمقابل یه دختر بچه دیده بود مثلا میخواست یه بچه رو به حرف بیاره.خوشحالو خندون پرسید):

+سبزش چه طعمیه؟

من با نهایت غرورو خودگرفتگی کامل که من میدوونمو توعه فروشنده نمیدونی:

-فک کنم خیاره!!!:)))

..............................

گذشت و گذشت و...طی این سال هاچهره خندون و خوشحال اون روز من بخاطر جوابی که دادم به این صورت تغییر یافت:O-o و:|

خب چیههههههههههه؟؟طالبی از نظر من زرده!!نه سبز.من چ میدونستم اینا از پوست داخلی طالبی که سبزه ژله درست میکنن...:\

خودمونیم...وقتی فهمیدم چه سوتی ای دادم خیلییی خجالت کشیدم.همش دعا میکردم پسره یادش رفته باشه:)

 

خود من
♥ محجبه ♥
حلول ماه مبارک رمضان مبارک
التماس دعا
پاسخ :

ممنئن.محتاجیم به دعا عزیزم

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خخخخخ چ باحااااال:)))))
Lady cyan ※※
عید تموم شد رف و من... 
تازه الان امروز این پست رو خوندم واقعا به این فعال بودن خودم افتخار میکنم 
:-\
پاسخ :
:)
یک من
ممنونم ازاینکه تشریف آوردید
ناشناس
من یادم رفته
نگران نباش
خانوم فیروزه ای ...
دلم براتون تنگ شده... 
علی محمدرضایی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Haa Med
درود. شما خوب هستید؟
هرچند دیر ولی سال نو شما هم مبارک باشه.
دارم دونه دونه وبلاگ دوستان پیشین رو پیدا میکنم.
چه خاطره قشنگی.
بچگی آدم ها همیشه پر هست از این خاطرات.
پاسخ :
سلام.سال نو شمام مبارک.
عههه...پس گممون کردین:)
اره دیگه.بچگیه و خاطراتش:)
bahar ...
والامنم جات بودم همین فکرومیکردم خوخیاره
پاسخ :
افرین.همینه.خیاره.نه طالبی.:)
علی . ج
هههههههه :))
اعتماد به نفس که نیس اعتماد به سقفِ ـت تو حَلقَم :|
پاسخ :
عه...نگو دیگه.بده از بچگی تا الان رنگ عوض نکردم؟:)
یک آشنا
خخخ ، من باشم جای تو میخندم هر بار یادآوری بشه 
آخه بچگی به همین چیزاست ، آدم که نباید همه چیز رو بدونه :)
پاسخ :
باریک...به افتخار توعه آشنا....:)
آقای سر به هوا ...
خیار :))) فکر کن :|
پاسخ :
فک کنم؟؟دیگه به چی عاخه!!!
آذین& گیتی
سوتی به این قشنگی عمرا از ذهن کسی بره
خخخخخخخ
مثل همیشه عالی بود...
میگمااااا عجب بچگی داشتیاااااا
خخخخخخخخ
پاسخ :
مرسی از لطفت:)
ف. ش.
D:
+ سال نو مبارک! (پساپس)
پاسخ :
مچکر:)
مترسک ‌‌
آخه خیار مگه اصلاً مزه مناسب ژله داره؟ =))
می‌گفتی گوجه سبز باز موجه‌تر بود! :))
پاسخ :
هول شده بودم.هول:/
:)
yasna sadat
خخخخخخ
آخی عزیزممم گوگولب بودیااا
پاسخ :
خیلیییی واقعن:)
نگار :)
خیار؟! :دی

یادش رفته انشالله :)))))))
پاسخ :
انشاالله:)
saied davoodi
اصلا از کی تاحالا طالبی شده جزء میوه ها؟
زشت بدترکیب بی مزه! اه!
صد رحمت به گودزیلا.
والا.
:)

پاسخ :
مچکر از حمایتت:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی